Nie respektują przepisów prawa, nie wypłacają pieniędzy za uznaną reklamację, brak szacunku do klienta po sprzedaży produktu, omijać szerokim łukiem, zero przeprosin ze strony sklepu. Opinie będą publikowane na wszystkich social mediach oraz zgłoszone w instytucjach nadzorujących nieuczciwe praktyki firm. Makalu naprawdę warto było o 200 zł... potraktować tak klientów, którzy za każde zamówienie zostawiali setki złotych, a właściwie tysiące złotych. Specjalista, który zaniechał wypłaty środków za reklamację oraz specjalista do wizerunku - profesjonalizm na poziomie supermarketu.
Bardzo polecam ten sklep (akurat korzystałam z usług sklepu internetowego). Poza jakością i wyjątkowością produktów, szczególna obsługa klienta. Wysoce empatyczna i zadaniowa - nie ma rzeczy niemożliwych :) Bardzo dziękuje za okazaną mi pomoc! Gorąco polecam.
Ładne ubrania i świetna, pomocna obsługa. Nazbierałam trochę rzeczy i za moment Pani ekspedientka przyszła z pomocą, że odłoży mi rzeczy do przymierzalni. Polecam