Sytuacja widzę, że powtarza. Podobnie jak u Pani Pauliny, pracownicy mało uważni. Sam towar ok i w terminie. Niemniej zachowanie pracowników do poprawy... Po montażu zostałam z pobrudzonymi scianami, mimo licznych próśb zachowania ostrożności bo mieszkanie świeżo malowane. Protokol wypełniony przez pracownika... została spisana notatka i złożona reklamacja, w odpowiedzi na którą otrzymuje się niestosowanego maila, że się wymusiło notatkę i przyznanie do winy (!), gdzie pracownicy do niczego sie nie przyznali i jeden stwierdził, że z problemem mam "sobie robić co chce". Bardzo niefajne zachowanie i postawa pracowników firmy... takie postępowanie jest nie do przyjęcia i radzę omijać tą firmę.
Widząc, że moja sytuacja nie jest pierwszą, na prawdę polecam przeszkolić swoich ludzi a nie oczekiwać, że klienci przełkną ew. uszkodzenia. I pouczcie swoich pracownikow aby nie wypełniali sami protokołów usługi licząc na unikniecie braku jej odbioru.
Zamówienie samo w sobie przyszło w umówionym terminie i w dobrym stanie , natomiast dwóch Panów Ukraińców przy wnoszeniu narożnika do mieszkania zbiło lampę na klatce schodowej na pytanie co teraz z tą lampą usłyszeliśmy tylko przepraszam i nie otrzymaliśmy z tego tytułu żadnej rekompensaty. Pan ochoczo SAM wypełnił ankietę dotyczącą transportu i dał tylko do podpisania. Po skontaktowaniu się x firmą i opowiedzeniu jak było stwierdzili że przecież wszystko w formularzu nam się podobało którego nawet nie dostaliśmy do wypełnia a do podpisania. Nie polecam tej firmy
Samochód z logo firmy Expert o nr rej. CT465AM blokował miejsce dla niepełnosprawnych. Gdynia, 26.08.2024 zdjęcia wykonane o 14:01 i 14:28, ul. Batorego (skrzyżowanie z ul. 3 maja). Wszyscy w pobliskim biurze byliśmy oburzeni. Niestety wezwana Straż Miejska nie zdązyła przyjechać odholować pojazdu. Kierowca z koszulką Expert gdy przyszedł wreszcie po co najmniej pół godziny tłumaczył się: "A gdzie miałem zaparkować?" i że stał tu góra 15 minut. Nieprawda. W tym czasie 3 osoby niepełnosprawne szukające miejsca musiały odjechać dalej. A zaparkować gdziekolwiek indziej a nie dla miejsc dla OzN. Czy tak działają pracownicy firmy, że gdzieś mają osoby z niepełnosprawnościami? Firma pilnie musi przeszkolić kierowców, bo reprezentują oni firmę. My już nie skorzystamy, bo nie chcemy, aby samochód zjawiał się w pobliżu firmy, bo może beztrosko zająć miejsca dla niepełnosprawnych. Dlatego uzasadniona ocena 1.