Naciągacze. Tyle firm założonych na p. Jakuba i w każdej problem. Klienci skarżą się na brak zwrotu środków za zamówienia oraz brak przesyłek. Ktoś się tym w końcu zainteresuje? Sama musiałam wysyłać wezwanie do zapłaty i wszystkim to radzę - nic innego nie pomagało. Pan Jakub powinien mieć zakaz prowadzenia działalności za takie sytuacja i okradanie ludzi.
Opinia dotyczy zamówienia produktów marki Aloha From Deer. 8.12.23 zapłaciłam za zamówienie, które według zapewnień miało przyjechać do świąt BN. Zamówione produkty otrzymałam 19.02.2024 z informacją mailową: "Hurra! Wysłaliśmy twoje zamówienie". Jeżeli więc macie cierpliwość co do czasu realizacji zamówienia, to gratuluję. Ja poczułam się oszukana co do czasu realizacji. Dzisiaj taka obsługa klienta to strzał w swoje kolano. Przykro mi to napisać, ale nigdy więcej zamówienia z tej firmy.
EDIT: po publikacji poniższego komentarza otrzymałam maila z (prawdopodobnie nieprawdziwą) informacją, że zwrot środków został zlecony. Minęło 2 tygodnie a pieniędzy brak. Nie pozostaje nic innego jak zgłosić sprawę na policję.
Stanowczo odradzam!! Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar (marynarki) z Silky Mood. Czekam już ponad miesiąc. Brak kontaktu z firmą (nie odpowiadają na maile, infolinia nie odpowiada, nie odpowiada numer telefonu komórkowego). Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Konsumenta i dochodzenie zwrotu na drodze sądowej.