Lagardere travel retail spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

35 ocen
Radosław Kulesza
10 sierpień 2025 18:08
pokaż więcej...
Alice G
08 sierpień 2025 19:00
Szanowny Panie z Działu Obsługi Klienta Costa Coffee,



Piszę, aby oficjalnie zgłosić nieprzyjemne i nieprofesjonalne doświadczenie, jakiego doświadczyłem w Państwa filii Costa Coffee na Lotnisku Chopina w Warszawie 7 sierpnia 2025 r.



Byłem na lotnisku w Warszawie po raz pierwszy i miałem około 40 minut do wejścia na pokład. Poszedłem do Costa Coffee kupić herbatę. Przed złożeniem zamówienia grzecznie zapytałem pracownicę, gdzie jest damska toaleta, ponieważ miałem problem z jej znalezieniem.



Pracowniczka odpowiedziała w bardzo niegrzeczny i lekceważący sposób, mówiąc na przykład: „Naprawdę, nie może pani znaleźć toalety?” i prosząc mnie, żebym „otworzył oczy”. Byłem zszokowany jej tonem i brakiem podstawowej uprzejmości. Inny klient, który siedział w pobliżu, był świadkiem tej rozmowy i również był zaskoczony jej zachowaniem, mówiąc, że z tego powodu nic nie kupi w sklepie.



Rozumiem, że ludzie mogą mieć zły dzień, ale w obsłudze klienta profesjonalizm i szacunek są niezbędne. Postawa tej pracowniczki była niedopuszczalna. Czekałem około ośmiu minut, zanim spróbowałem porozmawiać z kierownikiem po powrocie z toalety, ale pracownik już wyszedł. W końcu wyszedłem i kupiłem herbatę gdzie indziej na lotnisku.



To doświadczenie pozostawiło we mnie bardzo negatywne wrażenie i w przyszłości będę unikał Costa Coffee. Mam nadzieję, że potraktujecie tę sprawę poważnie i zapewnicie personelowi odpowiednie szkolenie w zakresie obsługi klienta.



Z poważaniem,

Alise
pokaż więcej...
KJ Paszko
06 czerwiec 2025 10:58
Fatalna obsługa. Pani za kasą - dramat.
pokaż więcej...
Bartoo hobby
14 styczeń 2025 16:51
pokaż więcej...
Jolanta Kasprzak
21 grudzień 2024 16:50
PSO 3408 PKP Dworzec Wschodni

Dziękuję za przemiłą obsługę. Panowie uroczy
pokaż więcej...
D Ch
14 grudzień 2024 22:50
Było już późno, ale trzeba było kontynuować podróż. Zatrzymując się na krótką przerwę, poprosiłem o kanapkę i butelkę wody. Ku mojemu zaskoczeniu obsługa oprócz tego, że była miła i życzliwa, dała mi dwie kanapki w cenie jednej.



Obsługa była szybka, towarzyszył jej uśmiech i dużo uprzejmości. Rzadko zdarza się znaleźć tak autentyczną uwagę wobec klienta, szczególnie w takich pośpiesznych sytuacjach. Prosty gest, który jednak robi różnicę.



Szybko, uprzejmie i przyjaźnie: doświadczenie, które sprawiło, że mój przystanek był przyjemniejszy. Dziękuję z całego serca! Gorąco polecam.
pokaż więcej...
Jarek Ł.
13 grudzień 2024 19:05
Miła i profesjonalna obsługa na dworcu PKP Warszawa Wschodnia
pokaż więcej...
Artur Melikbekian
22 listopad 2024 11:51
pokaż więcej...
Magdalena Hajda
08 listopad 2024 13:26
Świetna współpraca z panią Brand Manager Anną Szcześniak! Każda firma powinna tak właśnie podchodzić do swoich klientów - z empatią, zrozumieniem i uśmiechem. Dla pani Anny nie ma rzeczy niemożliwych :) Polecam!
pokaż więcej...
Hotel Willowa
24 październik 2024 21:34
Panienka Elwira z tej firmy była u nas gościem - złamała regulamin hotelu i była bardzo niemila. Rzutuje to na całą firmę w której pracuje. nie polecamy nikomu.
pokaż więcej...
Tomasz Kucharczyk
24 październik 2024 21:30
mieliśmy ostatnio nieprzyjemność gościć Panią Elwirę pracującą w tej firmie. strasznie bezczelna i wyrahowana osoba. jeżeli wszyscy w tej firmie są tacy to z całą pewnością nie polecamy a wręcz odradzamy. U nas już się ta pani nie zatrzyma na pewno.
pokaż więcej...
Brygida
02 październik 2024 16:15
Port lotniczy Warszawa miła obsługa klienta
pokaż więcej...
qbencjusz
21 marzec 2024 21:08
Strona internetowa nie działa‍♂️
pokaż więcej...
Bartek Baginski
27 luty 2024 13:05
pokaż więcej...
lena smolinska
02 luty 2024 11:13
jedzenie pychotka-szczerze polecam.

przemila obsluga,
pokaż więcej...
Lukasz Włodarczyk
20 styczeń 2024 14:03
Placki ziemniaczane z gulaszem wołowym

Ok może nie kosztują dużo jak na miejsce w którym się znajduje bar ale placki naprawdę szacunek dl kogoś kto to piekł, jak mógł tak cienkiego placka upiec. Gulasz (co to jest gulasz wołowy? ) na tych trzech mikro plackach milem dwa kawałki mięsa wielkości max 1cm na 1cm ale to naprawdę max. Po prostu nie polecał bym nikomu przynajmniej tego dania kupować.
pokaż więcej...
Jacek
12 styczeń 2024 22:51
pokaż więcej...
Patryk
10 listopad 2023 01:11
pokaż więcej...
KaczebGaming
08 listopad 2023 13:46
Trzymają pieniędze najchętniej do 9dnia miesiąca godziny 23:59 była także sytuacja że niektórzy otrzymali pieniadze 12/11. Nie obchodzą ich zobowiązania finansowe, które mają ich pracownicy, którzy muszą opłacić je na czas. Skąpią na każdym możliwym kroku, zmieniają produkty na gorszej jakości aby taniej. COSTA była bardzo dobra siecią kawiarni, zmienia się w kawową żabke tylko jakości nieporównywalnie gorszej, gdzie wymaga się jak najwięcej za najmniej jak to tylko możliwe. Niemożliwe cele premiowe do zrealizowania itd.
pokaż więcej...
Hanna G.
07 listopad 2023 14:20
Jedna gwiazdka to o tak za dużo! Oferowane produkty sa tanie i złej jakosci. Obsługa ignoruje pasażerów i jest bardzo niemiła.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Lagardere travel retail spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Lagardere travel retail spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości