Szanowny Panie z Działu Obsługi Klienta Costa Coffee,
Piszę, aby oficjalnie zgłosić nieprzyjemne i nieprofesjonalne doświadczenie, jakiego doświadczyłem w Państwa filii Costa Coffee na Lotnisku Chopina w Warszawie 7 sierpnia 2025 r.
Byłem na lotnisku w Warszawie po raz pierwszy i miałem około 40 minut do wejścia na pokład. Poszedłem do Costa Coffee kupić herbatę. Przed złożeniem zamówienia grzecznie zapytałem pracownicę, gdzie jest damska toaleta, ponieważ miałem problem z jej znalezieniem.
Pracowniczka odpowiedziała w bardzo niegrzeczny i lekceważący sposób, mówiąc na przykład: „Naprawdę, nie może pani znaleźć toalety?” i prosząc mnie, żebym „otworzył oczy”. Byłem zszokowany jej tonem i brakiem podstawowej uprzejmości. Inny klient, który siedział w pobliżu, był świadkiem tej rozmowy i również był zaskoczony jej zachowaniem, mówiąc, że z tego powodu nic nie kupi w sklepie.
Rozumiem, że ludzie mogą mieć zły dzień, ale w obsłudze klienta profesjonalizm i szacunek są niezbędne. Postawa tej pracowniczki była niedopuszczalna. Czekałem około ośmiu minut, zanim spróbowałem porozmawiać z kierownikiem po powrocie z toalety, ale pracownik już wyszedł. W końcu wyszedłem i kupiłem herbatę gdzie indziej na lotnisku.
To doświadczenie pozostawiło we mnie bardzo negatywne wrażenie i w przyszłości będę unikał Costa Coffee. Mam nadzieję, że potraktujecie tę sprawę poważnie i zapewnicie personelowi odpowiednie szkolenie w zakresie obsługi klienta.
Było już późno, ale trzeba było kontynuować podróż. Zatrzymując się na krótką przerwę, poprosiłem o kanapkę i butelkę wody. Ku mojemu zaskoczeniu obsługa oprócz tego, że była miła i życzliwa, dała mi dwie kanapki w cenie jednej.
Obsługa była szybka, towarzyszył jej uśmiech i dużo uprzejmości. Rzadko zdarza się znaleźć tak autentyczną uwagę wobec klienta, szczególnie w takich pośpiesznych sytuacjach. Prosty gest, który jednak robi różnicę.
Szybko, uprzejmie i przyjaźnie: doświadczenie, które sprawiło, że mój przystanek był przyjemniejszy. Dziękuję z całego serca! Gorąco polecam.
Świetna współpraca z panią Brand Manager Anną Szcześniak! Każda firma powinna tak właśnie podchodzić do swoich klientów - z empatią, zrozumieniem i uśmiechem. Dla pani Anny nie ma rzeczy niemożliwych :) Polecam!
Panienka Elwira z tej firmy była u nas gościem - złamała regulamin hotelu i była bardzo niemila. Rzutuje to na całą firmę w której pracuje. nie polecamy nikomu.
mieliśmy ostatnio nieprzyjemność gościć Panią Elwirę pracującą w tej firmie. strasznie bezczelna i wyrahowana osoba. jeżeli wszyscy w tej firmie są tacy to z całą pewnością nie polecamy a wręcz odradzamy. U nas już się ta pani nie zatrzyma na pewno.
Ok może nie kosztują dużo jak na miejsce w którym się znajduje bar ale placki naprawdę szacunek dl kogoś kto to piekł, jak mógł tak cienkiego placka upiec. Gulasz (co to jest gulasz wołowy? ) na tych trzech mikro plackach milem dwa kawałki mięsa wielkości max 1cm na 1cm ale to naprawdę max. Po prostu nie polecał bym nikomu przynajmniej tego dania kupować.
Trzymają pieniędze najchętniej do 9dnia miesiąca godziny 23:59 była także sytuacja że niektórzy otrzymali pieniadze 12/11. Nie obchodzą ich zobowiązania finansowe, które mają ich pracownicy, którzy muszą opłacić je na czas. Skąpią na każdym możliwym kroku, zmieniają produkty na gorszej jakości aby taniej. COSTA była bardzo dobra siecią kawiarni, zmienia się w kawową żabke tylko jakości nieporównywalnie gorszej, gdzie wymaga się jak najwięcej za najmniej jak to tylko możliwe. Niemożliwe cele premiowe do zrealizowania itd.