Bardzo dziękuję p.dyspzytorowi ,który w dzisiejszym pomógł odnaleźć zagubiony telefon w autobusie i sprawił , że trafił z powrotem do zrozpaczonej dziewczynki. Gdyby wszyscy ludzie byli tak chętni do pomocy,świat byłby lepszy. Pan , który odebrał telefon przywrócił wiarę w człowieka.
Ceny droższe jak w Warszawie to i jakość usług powinna być na poziomie, a wiecznie autobusy się spoznisja! Niech kierowcy sami postoją 20minut I niech czekają na autobusy widmo, które nigdy nie przyjeżdżają! Już kilka razy nie zdazylam przez was na dworzec, mimo wyjscia godzinę przed pociagiem!
Na szczęście nie muszę korzystać z komunikacji publicznej. Wystarczy mi brak odbierania telefonów w MZK i nonszalancja prezesa Marcina Uchwał, którego niby nie było, a gdy powiedziałam sekretarce, że będzie skarga to się raptem znalazł.
Gdybym mógł dać 0 gwiazdek to bym tyle dał, rozkład jazdy autobusów to jedynie wskazówka, nie dość że autobusy się spóźniają, to bilety są drogie, nie ma klimatyzacji, kierowcy bardzo często mylą trasy
Bardzo często autobusy spóźniają się mimo pustych dróg i przystanków, autobusy nie są najczystsze, zdarzają sie nawet przypadki gdzie nie można usiąść ze względu na robaki. Na dodatek podwyżki cen biletów żeby więcej płacić za autobus bez ogrzewania w jesień/zime z 8 minutowym spóźnieniem