Bardzo rzetelny, szybki i miły biznesmen. Wszystko dotarło dobrze i doceniam również opinie, którymi byli zainteresowani i upewnili się, że klient końcowy był zadowolony. Bardzo profesjonalne podejście. Dla mnie super.
Zamówiony narożnik skórzany z funkcją spania. Po 2 tygodnia zgloszona reklamacja ponieważ, system do spania wysowa się jak się siadało na narożnik. Przyjechali serwisanci. Stwierdzieli, że nie da się tego naprawić na miejscu. Jedna część naroznika musi być zabrana na produkcje w celu naprawy. Po 2 tygodniach wróciła, część naroznika z reklamacji. I tu zaczynaja się schody z firmą Kler. Narożnik wrócił z porysowana skórą, otarciem i z dalej zepsutym systemem do spania. Dosatkowa zaczął skrzypiec przy siadaniu, i wstawaniu z siedziska. Dodatkowo funkcja spania jest zamontowana nierówno i widac różnice miedzy prawą a lewą stroną. Nadmienię, że narożnik skórzany dotrarczony został po reklamacji bez jakiegolwiek zabezpieczenia do mieszkania. Panowie zdjęli folię zabezpieczającą przed windia i wpakowali nie zabezpieczony narożnik do windy. I porysowali w kilku miejscach. To jest jakaś masakra. Od kilku dno nikt nie potrafi odpowiedzieć co dalej. Niejaki kierownik produkcji już stwierdził że taka szczelina systemu spania to normalne. A tsk nie jest. Sprawdziłem ten sam narożnik w ich salonie firmowym i nic podobne go nie ma. Narożnik za kilkanaście tysięcy złotych. Zakupiony w listopadzie. Nie polcam firmy Kler. Obsługa klienta i serwis reklamacyjny to z czasów PRL.
FIRMA Kler POBLOKOWAŁA MNIE NA FB I INSTAGRAMIE. USUWAJA NIEPOCHLEBNE KOMENTARZE W TEN SPOSÓB.
Nikomu nie polecam kupna mebli u tego producenta. W przypadku chęci złożenia reklamacji nie sposób się dodzwonić do firmy. Koszmar, jak najdalej od nich!!!
Meble tapicerowane wykonane bardzo niestarannie, Krzywe szwy, nierówności, materiał inaczej prezentujący się niż na meblach wzorcowych.Oczywiscie, niezależny ekspert nie uznał reklamacji, ponoć takie niechlujstwo to standard firmy Kler.Szkoda pieniędzy.
W narożniku skórzanym za ponad 20k , nie powinna być montowana sprężyna falista w siedzisku do stelaża na plastikowy uchwyt , nieprawdopodobne jak można celowo „postarzać „ mebel
Koszmar, Koszmar, Koszmar....nigdy więcej ....żadnych kontaktów z Kler...niczego nie kupię i wszystkim odradzam. Miesiąc po upływie gwarancji popsuł mi się fotel zakupiony za 4200zł. Proces reklamacyjny nie uwzględniony. Wycena naprawy na własny koszt z odbiorem fotela z domu trwała ponad 2 miesiące i efekt . Koszt naprawy 2200 zł Według mnie fotel miał wade konstrukcyjną i koszt naprawy potwierdza moje przypuszczenia ale Firma Kler ma to w ....
Zdecydowanie nie polecam, meble jakie otrzymałam raczej nawet nie stały obok mebli Kler ,wypoczynek jak i fotele fatalnej jakości produkt nie odebrany od kierowców i nie zapłacony oczywiście ,ale Kler twierdzi ze to reklamacja towaru nowego z produkcji ,mebli nie ma już od m-c brak kontaktu nikt nic nie wie .Szwy tragedia jeden od drugiego z różnica ponad 1 cm ,poprzerywane ,fotele nagłówki pozapadane nie da się opisać reklamacja nie uznana ,sprawa rękach prawnika NIE POLECAM