Obsługa bardzo pomocna. Pani z okienka do obsługi świadczeń w dniu 07.02.2024 bardzo życzliwa. Spokojnie wytłumaczyła wszystkie możliwości . A nie musiała. Nie każdy ma przepisy w jednym palcu i nie na wszystkim się zna. Dlatego doceniam pomoc i podpowiedzi. Patrząc z urzędniczego punktu musiała tylko przyjąć wniosek , a mimo to wykazała się zrozumieniem sytuacji i wskazała dalsze działania.
Próbuję się od dwóch dni na Informację dzwonić nikt nie odbiera... wykonałem chyba z 30 połączeń i echo...jeszcze dodatkowo zajmuje czas te bzdurne komunikaty o RODO. Potrzebuję się tylko coś dowiedzieć co zajęło by tam Pani dwie minuty a tak będę musiał jechać osobiście 40km. w jedną stronę...masakra....nieliczenie się nic z petentami...
Komunistyczne podejście do Klienta. Pani od ubezpieczeń widać, że długie lata tam pracuje. Za każdym razem jak tam byłam to traktowała mnie z góry jakby chciała poniżyć. Wpierw rozmowa z kolezanką obok, potem się rozglada czy ktoś nie czeka w kolejce, choc są numerki. Prosze bardzo, nikt nie zabrania pic kawy i rozmowy z koleżanką w pracy, ale niech traktuje ludzi z szacunkiem. Myślę, że pracując tam długie lata czuje się poprostu bezkarna w stosunku do tego co robi.
Tragedia jakas. Byłam dziś 25.09.2020...ochroniarz który tam siedział to wredny stary niemiły dziad!!!!jak by była możliwość złożyła bym zażalenie. Mam nadzieję że jakaś dyrekcja to czyta i wyciągnie konsekwencje wobec tego Pana. Natomiast Pani z 1 stanowiska to złota kobieta, bardzo mi pomogła za co serdecznie dziękuję