Potwierdzam komentarze poniżej. Szkła (Izoplast 160 M Ideal Max Blue UV) same się rysują przy normalnym użytkowaniu. Wręcz pęka warstwa antyrefleksyjna. Reklamacja niezasadna "ponadto stwierdzono uszkodzenia powłoki w postaci spękań powłoki. Uszkodzenia nie wynikają z jakości produktu, powstały w trakcie użytkowania". Samo się zrobiło, debila to proszę robić z kogoś innego, a nie z kogoś, kto okulary nosi x lat i doskonale wie jak z nimi się obchodzić. Stanowczo odradzam, w tej cenie można mieć świetne szkła od profesjonalnych producentów.
Zdecydowanie NIE polecam soczewek progresywnych z firmy JZO, wyrzuciłam kilka tys. złotych w błoto. Wybrałam soczewki progresywne, które mi zachwalał optyk z tzw. górnej polki, wybrałam ta opcję najlepszą a co za tym idzie najdroższą, ponieważ szkieł progresywnych używam od 13 lat i nigdy na soczewkach nie oszczędzałam. Zależało mi dobrej jakości widzenia, zamówiłam 2 pary soczewek: białe i barwione ( jedne z nich mialy byc w promocji) tak czy siak za dwie pary tych soczewek zapłaciłam ponad 4 tys. do tego dwie pary oprawek w cenie 1200 zl.( po upuście :) ) Po miesiącu użytkowania w prawej soczewce białej zrobiły gęste małe rysy... Oddalam do reklamacji, ze strony JZO nie było odzewu, chciałam oddać sprawę do sądu. Optyk sie wystraszył, sam sie przyznał, ze ta firma nie uznaje żadnych reklamacji i rozważa zakończenie z ta firma współpracy, ponieważ to już kolejna reklamacja Klienta na zarysowania soczewek progresywnych firmy JZO na przestrzeni 3 m-cy. Optyk za moja zgoda wymienił mi soczewki z innej firmy, które służą mi bardzo dobrze już kilka m-cy.
Po raz pierwszy mam szkła progresywne ,wybrałam soczewki jzo po konsultacji z moim optometrysta ,jestem z nich bardzo zadowolona nie brudzą się tak jak moje poprzednie okulary I i póki co wszystko jest ok jestem na tak
Mam szkła wyprodukowane przez firmę JZO. Niestety, po upływie 12 miesięcy uszkodziły się. Naprawa to wymiana szkieł jest to nieopłacalne. Minus za roczną gwarancję. Wielu innych producentów ma korzystniejszą politykę gwarancji dla konsumentów.
Od dwóch miesięcy posiadam okulary ze szkłami progresywnymi tej firmy. Szkła jak szkła, nie ma się do czego przyczepić. Wystarczy po prostu o nie dbać w taki sposób, jak należy dbać o szkła każdej innej firmy i nie będzie problemów. Natomiast rozbawiły mnie opublikowane tu krytyczne opinie co niektórych użytkowników. Np. Pani, która do swojej opini o rysujących się "bez żadnej przyczyny" szkłach podpięła foto, na którym ewidentnie widać, że pojechała sobie czymś po szkle i powinna mieć pretensje tylko do siebie samej. Albo inna Pani, która narzeka, że kilkanaście razy dziennie musi czyścić szkła, bo się szkła o zgrozo, brudzą. Żenada
Prawie 60 lat noszę okulary, Poraz pierwszy zdecydowałam się na okulary progresywne, zaproponowano szkła firmy JZO. Nie polecam niczego z tej firmy. Tak brudzących szkieł nigdy nie miałam. W ciągu dnia muszę czyścić okulary kilkanaście razy. Nie polecam!
Dn.19.06.2021 odebrałam okulary progresywne z soczewkami JZO od optyka w Bytomiu po czterech dniach zauważyłam silne zarysowania na prawej soczewce (używałam do pielęgnacji chusteczki otrzymanej z w/w firmy)24 .06 .2021 oddałam okulary do reklamacji.Tradycyjnie otrzymałam odpowiedź iż na soczewce znajdują się uszkodzenia nie wynikające z jakości produktu(No przecież to standart).Soczewki mają gwarancję 24 miesiące ,jeśli po czterech dniach występują rysy (zaznaczam nie jedna)to co dalej.Nadmieniam iż są to moje drugie okulary progresywne tej firmy z tym samym problemem.Od 20 lat noszę okulary i wcześniej nigdy nie było problemów z inna firmą.Rysy pojawiają się coraz mocniejsze.Nie polecam tej firmy.Optyk od razu powiedział mi że z tą firmą nie wygram bo mają sztab adwokatów.Zostalam potraktowana jak dziecko które otrzymało pierwsze okulary i pewno soczewke wycieralo papierem ściernym.Tylko dlaczego jedna soczewka !!!!!! I po czterech dniach!!!!