NIE POLECAM!!! NIE POLECAM!!!
Gdybym wcześniej przeczytała opinie, zdecydowanie nie wybrałabym tego sklepu.
Wybrałam towar za ponad półtora tysiąca złotych trzy tygodnie temu.
Czas wysyłki 3-5 dni.
Po tygodniu oczekiwania bez towaru, kilku mailach (automatyczna zwrotka po niemimecku) i przy braku informacji postanowiłąm skontaktować się ze sklepem.
Konsultanka zaczęła mówić do mnie po niemiecku, po mojej prosbie o przejście chociażby na jezyk angielski odpowiedziała mi łamaną angieloszczyzną - więcej mogłam domyślić się z kontekstu niz ze słów pani na infolinii, ale do rzeczy.
Sorry, we dont know. Sorry, I cant halp.
Kto w takim razie wie, kto moze pomóc?
A no nikt. Mam zadać pytanie dotyczace towaru pod formularzem. Formularz nie działa - ma nie działać, ponieważ próbowałam z innej przeglądarki, innego komputera, w końcu innego konta - ma nie działać, pewnie celem niezawracania niemcom głowy naszymi głupimi pytaniami.
Dzwonię ponownie tydzień później - we dont know, sorry.
Wiecie, w czym obsługa klienta jest w stanie pomóc? W obsłudze strony internetowej :)
Po moim trzecim telefonie dowiedziałam się czegoś nowego - otóż nikt nie wie co się dzieje z moim towarem, a obsługa klienta odpowiada standardowo w 3 do 6 dni (!!!) po przesłaniu uprzednio trzech zwrotek w jezyku niemieckim. Na moje pytanie - co w takim razie mam zrobić i kto moze mi pomoc, konsultanka... rozłączyła się :)
MIJA MIESIĄC OD MOJEGO ZAMÓWIENIA.
Połtora tysiaca, ani towaru ani widu ani słychu.
pokaż więcej...