Jungheinrich Polska Sp. z o.o. – Logistyka magazynowa i automatyzacja

5 ocen
Emilia Giera
19 styczeń 2024 19:23
Serdecznie polecam dostawcę. Profesjonalna obsługa, profesjonalny serwis. Szeroka gama produktów tj. regały, wózki, własne akumulatory litowo-jonowe oraz produkty pokrewne.
pokaż więcej...
E F
10 sierpień 2023 20:19
Nie polecam! Zamówiliśmy towar, po upływie terminu dostawy zaczęliśmy pytać, kiedy otrzymamy zamówienie. Po licznych monitach okazało się wreszcie, że produktu nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. Nikt nas nie poinformował w trakcie, że są jakiekolwiek problemy z dostawą. Finalnie towaru nie otrzymaliśmy. Nieprofesjonalni i niekompetentni!
pokaż więcej...
Olga
09 luty 2022 16:07
NIE POLECAM!!! NIE POLECAM!!!

Gdybym wcześniej przeczytała opinie, zdecydowanie nie wybrałabym tego sklepu.

Wybrałam towar za ponad półtora tysiąca złotych trzy tygodnie temu.

Czas wysyłki 3-5 dni.

Po tygodniu oczekiwania bez towaru, kilku mailach (automatyczna zwrotka po niemimecku) i przy braku informacji postanowiłąm skontaktować się ze sklepem.

Konsultanka zaczęła mówić do mnie po niemiecku, po mojej prosbie o przejście chociażby na jezyk angielski odpowiedziała mi łamaną angieloszczyzną - więcej mogłam domyślić się z kontekstu niz ze słów pani na infolinii, ale do rzeczy.

Sorry, we dont know. Sorry, I cant halp.

Kto w takim razie wie, kto moze pomóc?

A no nikt. Mam zadać pytanie dotyczace towaru pod formularzem. Formularz nie działa - ma nie działać, ponieważ próbowałam z innej przeglądarki, innego komputera, w końcu innego konta - ma nie działać, pewnie celem niezawracania niemcom głowy naszymi głupimi pytaniami.

Dzwonię ponownie tydzień później - we dont know, sorry.

Wiecie, w czym obsługa klienta jest w stanie pomóc? W obsłudze strony internetowej :)

Po moim trzecim telefonie dowiedziałam się czegoś nowego - otóż nikt nie wie co się dzieje z moim towarem, a obsługa klienta odpowiada standardowo w 3 do 6 dni (!!!) po przesłaniu uprzednio trzech zwrotek w jezyku niemieckim. Na moje pytanie - co w takim razie mam zrobić i kto moze mi pomoc, konsultanka... rozłączyła się :)



MIJA MIESIĄC OD MOJEGO ZAMÓWIENIA.

Połtora tysiaca, ani towaru ani widu ani słychu.
pokaż więcej...
Dawid Cyprowski
06 lipiec 2020 10:22
Firma Jungheinrich sprzedająca produkt z wyższej półki jakościowej i cenowej niestety zawodzi jeśli chodzi o obsługę klienta. Na paleciaki muszę czekać 3 tygodnie (AM 20) i nie ma możliwości zapłaty za towar przy odbiorze albo przynajmniej przedpłaty bezpośrednio przed dostawą.

Firma tłumaczy się tym że jest na rynku tyle lat że nie ma ryzyka. Chyba czuje się na tyle "pewna siebie" że zaczyna to szkodzić obsłudze klienta.

Produkt premium powinien również mieć obsługę i dostępność premium a tu są ewidentne braki...
pokaż więcej...
Robert Szymański
28 maj 2020 09:23
Witam.

Jestem bardzo nie zadowolony z wózka firmy Jungheinrich. Naprawa używanych wózków jest nie możliwa ponieważ serwis w Broniszach twierdz że przyjedzie i nie zjawia się. Straszy wysokimy cenami naprawy. Twierdzi że wyślę maila z wyceną - poczym nie wysyła i nie odbiera telefonu. BARDZO NIE POLECAM !!!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Jungheinrich Polska Sp. z o.o. – Logistyka magazynowa i automatyzacja

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Jungheinrich Polska Sp. z o.o. – Logistyka magazynowa i automatyzacja
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości