Polecam i daje solidne 5 gwiazdek. Obsługa magazynu uwija się jak tylko może, żeby każdego jak najszybciej obsłużyć. Oczywiście trzeba swoje odczekać, ale taka jest specyfika hurtowni drewna. Nie da się przygotować i załadować drewna, desek, boazerii itp. w 5 minut.
Oczekiwanie na załadunek 3,5 godziny.Przyjazd około 11,wyjazd 16.10 jako ostatni po załadowaniu wszystkich aut.Zaladunek odbywał się w Robakowie,rozładunek w malopolu jeszcze lepszy -prawie 5 godzin także to już chyba taka polityka firmy.
Pozdrawiam Panią z pierwszego stanowiska w biurze w Robakowie, która udaje, że nie zauważa klientów. Rozumiem, że można być zapracowanym, ale grzeczność wymaga aby spojrzeć na klienta i poinformować o czasie oczekiwania na obsługę bądź przekierować klienta do innego stanowiska.
Zamówiłam 2 blaty o łącznej wartości 1500zl wraz z dostawą. Dziś przywieźli blaty i mają 1 kierowcę. Mój mąż był w domu. Zapytałam kierowcę, ile ważą blaty i otrzymałam odpowiedź, że dwóch mężczyzn sobie poradzi. Mój mąż nawet pomógł otworzyć samochód, ale nie mógł sobie wyobrazić, że blaty są tak ciężkie. Wypadł mu z rąk jeden blat na asfalt jednym rogiem! Chociaż mój mąż jest dość silnym mężczyzną. Przyjąłam blaty, ponieważ tylko narożnik jednego blatu został pobity. Obrzeże nie zostało mi przywiezione, chociaż zostało wskazane na fakturze i zapłaciłam za nią. Kiedy odjechał kierowca i trochę się uspokoiłam, poszłam jeszcze raz obejrzeć blaty i okazało się, że oba blaty są w kilku miejscach w odpryskach i to oczywiście nie od tego, że spadł blat. Oznacza to, że przywiozł kierowca już potłuczone rozdrobnione blaty.
Zapytałam kierowcę, jak rozładowałby towar, gdyby mój mąż nie był w domu....po prostu wzruszył ramionami.
Nikomu nie polecam tej firmy! Czekam na reakcję ze strony firmy, bo napiszę im maila i również powinni dostarczyć mi obrzeże