Grzejniki dotarły po długim czasie, ale zaworów wciąż brak, mimo że od zamówienia minęło już 10 tygodni.
Przez ostatnie dni bezskutecznie próbowałem ustalić, co się dzieje. Infolinia to istny teatr absurdu – codziennie słyszę inną wersję: że może zawory nie dotarły, może nie zostały pomalowane, a może zostały źle pomalowane. Zero konkretów, zero odpowiedzialności, żadnych terminów.
Tymczasem brak zaworów uniemożliwia mi zakończenie instalacji i przeprowadzkę do nowego mieszkania. Dla producenta – jak widać – to żadna sprawa. Terminy realizacji? Puste deklaracje. Klient? Najwyraźniej ma czekać w nieskończoność i nie zadawać pytań.
Sytuacja absolutnie nieakceptowalna. Odradzam wszystkim, którzy liczą na rzetelność i szacunek do klienta.
Obsługa na najwyższym poziomie. Wymiana grzejnika przeszła nasze oczekiwania. Panowie mili, bardzo ostrożni w momencie wykonywania pracy. Po zakończonej wymianie nawet nie było widać, że były wykonywane jakieś prace, bo zostawili po sobie porządek:) Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni:) pozdrawiamy
Zakupilam piekny grzejnik z ekspozycji, wyroznial sie sposrod innych grzejnikow dokladnym, solidnym wykonaniem. Niestety brakowalo mocowan. Po rozmowie telefonicznej serwis ekspresowo przyslal mi potrzebna czesc . Dzial obslugi klienta i oraz serwis na medal.
Mam pozytywne doświadczenie z firmą. Potrzebowałam mocowania ponieważ w trakcie demontażu grzejnika (zmiana ściany) jeden element uległ uszkodzeniu. W sklepach próżno szukać samych mocowań. Zadzwoniłam na infolinię, przedstawił problem ... i po 3 dniach kurier dostarczył komplet montażowy. Pozdrawiam cieplo :-)
Bardzo słaby kontakt z firmą. Nie odpowiadają na meile i nie odbierają telefonów. Zdjęcia na stronie nie zgadzają się z produktami fizycznymi. Zamówiłem biały zawór do grzejnika Indivi a przyszedł chromowany, wysłany z innej firmy (która jak się okazało potem realizuje zamówienia złożone na stronie Instal Projektu).