Bezproblemowa komunikacja zarówno telefoniczna jak i mailowa. Dron naprawiony szybciej niż liczyliśmy. Bardzo dziękujemy za wymianę śmigieł gratis, miałem to zrobić po naprawie a tak mam dzięki Wam jeszcze zapas :) Co najważniejsze - dron zdążył przed wyjazdem a cena naprawy i czas odsyłki mimo zagranicznego serwisu były super. Dziękuję i pozdrawiam!
Po wysłaniu produktu na serwis nastąpiła decyzja zwrotu środków. Trafiłam na jakiś wadliwy produkt, za który całe szczęście firma szybko wypłaciła zwrot . Polecam
Ledwo co przesyłka dotarła, to dostałem powiadomienie o przesyłce zwrotnej z naprawionym urządzeniem. Mało tego, wysłałem odkurzacz z prośbą o naprawę odpłatną, ponieważ nie mogłem znaleźć
do niego dowodu zakupu, jednak najprawdopodobniej okazało się że odkurzacz był jeszcze na gwarancji bo na protokole do zapłaty 0 zł a i sprzęt wrócił bez żadnych kosztów.
Bardzo dobry kontakt przed zakupem, jak i po zakupie robota Dreame Ultra L20 . Po miesiącu użytkowania zepsuły się uchwyty mocujące mopy myjące (odkleiły się rzepy), reklamacja zrealizowana szybko i sprawnie, dostałam też 2×podkładki mocujące gratis.Polecam sprzedawcę i sprzęt
Serwis porazka, wyslalem dreame l10 ultra w ramach rekojmi, ale tak jak reszta opisuje. Dostalem odkurzacz brudny i zle zlozony tory rzekomo dobrze dziala, co jest nieprawda nawet wyslalem filmy problemu do avans. Jak tu walczyc z takim serwisem / sklepem?! Stwierdz ze ten serwis ocenia produkt technicznie a defacto to jest dno i jeszcze bardziej niszczy sprzet. PORAŻKA
Jestem bardzo zadowolony z naprawy pogwarancyjnej odkurzacza Dreame T10. Bardzo szybka realizacja od momentu otrzymania przez serwis popsutego przedmiotu i do tego na atrakcyjnych warunkach. Polecam
Widzę, że sprawa słuchawek firmy Edifier jest tu znana. Mam dokładnie takie same doświadczenie. Naprawa została odrzucona ze względu na duże zabrudzenie i uszkodzenie mechaniczne. Jest to oczywiście jedną wielką bzdurą. Słuchawki były czyste i w żaden sposób nie były uszkodzone. Protokołu z naprawy oczywiście nie można się doprosić. Ani osobiście ani z X-KOM (bo też go podobno nie dostali). Ten serwis to jest jakaś kpina i żart. Nie wiem jak można współpracować z tak niekompetentną firmą. Z poprzednim serwisem SINUS, nie było żadnego problemu - słuchawki popsute to wymieniali. Niestety Edifier to też straszny bubel. Popsuły mi się już 4 z kolei. Nie licząc pierwszych (w których padł akumulator w jednej słuchawce) to reszta ma tą samą wadę - po jakimś czasie prawa słuchawka zaczyna grać bardzo cicho. A używane raczej sporadycznie. Jednym zdaniem Edifier i INNPRO to dno.
Tragiczny kontakt z klientem, na odpowiedź czeka się dniami, a numerów nie podadzą do bezpośredniej osoby bo nie mogą i dobre, nie wiem jak można funkcjonować z taką obsługą w tych czasach
Dron wysłany na reklamację wrócił z niej jeszcze bardziej zepsuty niż był. Dwukrotnie wysyłany, ani me, ani be, reklamacja niby uznana, a jest gorzej niż było, bo się nawet nie włącza, a przy okazji ktoś zakosił kartę SD... niepoważni...
Nie polecam firmy , omijać z daleka , niepoważny serwis , typowy Janusz , zero pomocy , wysłałem im zepsute słuchawki i odesłali zepsute twierdząc że działają , Nigdy więcej.
Jestem bardzo zadowolony z naprawy płatnej DJI Mini 2 SE (uszkodziłem go z własnej winy). Czas naprawy ok. 2 tygodnie, koszt moim zdaniem rozsądny. Dron wrócił jak nowy naprawiony oryginalnymi częściami. Polecam firmę INNPRO. Moim zdaniem lepiej odesłać do tej firmy do naprawy, niż próbować coś kleić i łatać.