Bezproblemowa komunikacja zarówno telefoniczna jak i mailowa. Dron naprawiony szybciej niż liczyliśmy. Bardzo dziękujemy za wymianę śmigieł gratis, miałem to zrobić po naprawie a tak mam dzięki Wam jeszcze zapas :) Co najważniejsze - dron zdążył przed wyjazdem a cena naprawy i czas odsyłki mimo zagranicznego serwisu były super. Dziękuję i pozdrawiam!
Po wysłaniu produktu na serwis nastąpiła decyzja zwrotu środków. Trafiłam na jakiś wadliwy produkt, za który całe szczęście firma szybko wypłaciła zwrot . Polecam
Ledwo co przesyłka dotarła, to dostałem powiadomienie o przesyłce zwrotnej z naprawionym urządzeniem. Mało tego, wysłałem odkurzacz z prośbą o naprawę odpłatną, ponieważ nie mogłem znaleźć
do niego dowodu zakupu, jednak najprawdopodobniej okazało się że odkurzacz był jeszcze na gwarancji bo na protokole do zapłaty 0 zł a i sprzęt wrócił bez żadnych kosztów.
Bardzo dobry kontakt przed zakupem, jak i po zakupie robota Dreame Ultra L20 . Po miesiącu użytkowania zepsuły się uchwyty mocujące mopy myjące (odkleiły się rzepy), reklamacja zrealizowana szybko i sprawnie, dostałam też 2×podkładki mocujące gratis.Polecam sprzedawcę i sprzęt
Jestem bardzo zadowolony z naprawy pogwarancyjnej odkurzacza Dreame T10. Bardzo szybka realizacja od momentu otrzymania przez serwis popsutego przedmiotu i do tego na atrakcyjnych warunkach. Polecam
Jestem bardzo zadowolony z naprawy płatnej DJI Mini 2 SE (uszkodziłem go z własnej winy). Czas naprawy ok. 2 tygodnie, koszt moim zdaniem rozsądny. Dron wrócił jak nowy naprawiony oryginalnymi częściami. Polecam firmę INNPRO. Moim zdaniem lepiej odesłać do tej firmy do naprawy, niż próbować coś kleić i łatać.