Komunikacyjny dramat. Ceny niezłe, ale obsługa klienta (serwery Della) żenada. Najgorszy dystrybutor w tym segmencie. Nie jestem szowinistą, ale kobieta nie powinna sie zajmowac takimi produktami, jak sie na tym nie zna.
Chciałem w ten sposób kupić serwer Dell przez firmę w Polsce, ale nie udało mi się. Serwer miał być dostępny za tydzień (tak zapewniał mnie menadżer produktu Dell), ale nawet po 3 tygodniach oczekiwania go nie było. Po trzecim przypomnieniu przestał ode mnie odbierać telefon. Nigdy więcej nic tam nie kupię!
Zwrocilem sie telefonicznie do firmy w celu oddania zakupionego sprzetu na gwarancje . Pan , ktory odbiera telefon po wyjasnieniu przeze mnie wszystkiego , kazal poczekac 3 minuty . Niestety siedzenie w ciszy przed telefonem po 25 minutach bez jakiegokolwiek odzewu bywa frustrustrujace.