To najgorsze doświadczenie, jakiego kiedykolwiek doświadczyłem. Około miesiąca temu odholowano mój uszkodzony pojazd do tego miejsca. Po inspekcji powiedziano mi, że problem dotyczy pompy paliwa i wyceniono na nieco ponad 700. Zgodziłem się i pozwoliłem im to naprawić. Pamiętaj, że musiałem dorabiać, żeby sobie na to pozwolić, ale potrzebowałem niezawodnego pojazdu, ponieważ pracowałem ponad godzinę drogi. Kiedy zadzwonili, żeby dać mi znać, że jest gotowy, musiałem poprosić mamę o zapłatę, ponieważ zostawiłem jej swoją kartę, więc zadzwoniła i zapłaciła za mnie. Było to ponad 900-200 więcej niż wyceniono. Musiałem pożyczyć pieniądze, aby to pokryć, ponieważ zarobiłem akurat tyle, aby pokryć 700. Kiedy poszedłem odebrać samochód po godzinach i zobaczyłem fakturę, byłem wściekły. Obciążyli mnie kosztami, o które nie prosiłem. Zapłaciłem również za wymianę oleju, o którą prosiłem, ale były opłaty za wycieraczki i płyn, na co w ogóle się nie zgodziłem. Ale samochód został naprawiony, więc odpuściłem. Aż do następnego dnia, kiedy pojechałem samochodem i utknąłem w domu dziadków trzy godziny drogi. Zadzwoniłem do miejsca, w którym kupiłem samochód i powiedziano mi, że zapłaciłem za pompę paliwa o wiele za dużo, więc oddałem samochód do nich. Gdy już tam byłem, mechanik poinformował mnie, że pompa paliwa jest zardzewiała i brudna i wcale nie wygląda jak nowa. Zadzwoniłem do Triny, a ona poinformowała mnie, że część została kupiona w Oreilly. Gdy mechanik zadzwonił do Oreilly, poinformowano go, że Greers nie kupował tam żadnej części od 2018 roku. Okazało się również, że pompa wcale nie była problemem i potrzebowałem nowej skrzynki bezpieczników. Zadzwoniłem do Greersa, aby poprosić o zwrot pieniędzy, a pan wściekł się, że zabrałem samochód gdzie indziej. Gdybym tego nie zrobił, nigdy bym się nie dowiedział, że Greers mnie okłamał. Powiedziano mi, że ma związane ręce. Jestem załamany tą tragedią. Kosztowało mnie to finansowo o wiele więcej niż powinno i w efekcie musiałam odwołać własny baby shower z okazji mojego pierwszego dziecka. Nie mam nic innego do powiedzenia, jak tylko NIE PRZYJMUJ swojego samochodu tutaj. Zakładają stare części i pobierają opłatę za nowe – za dużo. Wykorzystują nie tylko kobiety, ale i kobiety w ciąży. Nie miałabym nic przeciwko wydaniu pieniędzy, gdyby praca została wykonana dobrze i gdybym nie musiała płacić więcej za naprawę tego, co zepsuli. Jestem absolutnie załamana.
Wszyscy są mili i gościnni. Wykonują swoją pracę za przyzwoite ceny, są dokładni i szybcy w swojej pracy. Poświęcają czas na wyjaśnienia i upewniają się, że rozumiem, co jest robione i dlaczego. Żadnych zaskakujących opłat i zawsze jestem zadowolony, kiedy wychodzę!! Nie oddaję swojej opieki nigdzie indziej!
Prawdopodobnie świetne miejsce na drobne naprawy lub wymianę płynu/filtra. Zabrałem tam mój samochód i powiedziałem im dokładnie, co się dzieje, a oni usunęli go z konieczności wymiany płynu dyferencjałowego. Zabrałem go w inne miejsce, ponieważ nie ustąpiło i okazało się, że zbieżność tylnych kół była całkowicie nieprawidłowa.
Mili ludzie, po prostu nie zadawaj im skomplikowanych problemów.
Są NAJLEPSI. Naprawdę nie oddam moich samochodów nigdzie indziej. Ufam Jimmy'emu i jego ekipie. Katrina jest naprawdę miła i dba o swoich klientów tak samo jak Jimmy.