Jestem bardzo zadowolona tylko uważam że należy ulepszyć system aby zakupy czekiem blik można robić internetowo. . Musiałam godzinę jechać autobusem z Warszawy Ikea Janki aby zapłacić czekiem blik w kasie sklepu i to było irytujące bo umowę podpisałam szybko na Internecie meble wybrałam na Internecie ale płacić nie mogłam na intrnecie
Ja trafiłam na panią Wiktorię, która chyba za karę w pracy siedziała. Pierwszy raz spotkałam się z taką obsługa,wszystko musiałam sama wypełniać, a pani niby chciała pomoc a nie chciała. Potem pretensje ze źle wypełniłam. Zamiast 15 min. Byłam chyba z 40min. Zabrała mi tylko czas.
Miałem przyjemność być obsługiwany przez Panią Julię - punkt w Ikea Lublin. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, Pani Julia była bardzo pomocna i profesjonalna w podejściu do obowiązków i klienta. Mimo późnej pory zgodziła się zostać po godzinach pracy. Bardzo miła obsługa, polecam!