Siłownia i basen okupowane przez osoby z poza hotelu, które wchodzą na karte multisport. Jacuzzi ze zdjęć jest dostępne w zewnętrznym centrum spa za skromne 90zł od osoby. Śniadania na dobrym poziomie pod warunkiem, że jest wolny stolik bo czasem trzeba czekać. Pokoje ładne.
Hotel w stylu ,,podrasowana komuna cz.2" cena dużo za duża w stosunku do jakości tj. mały basen wręcz brodzik ok 14m na 5m.. na taki obiekt tłok cały czas, pokoje podrasowane co gorsza wymienione tylko to o po latach się uszkodziło, a to tę ścianę ktoś odswiężył a te dwie jeszcze ujdą i to tak ni składu ni ładu. Naprawdę nazwa hotelu zobowiązuje i dlatego go wybrałem i powiem wam przykro mi że się nabrałem
Fantastyczny pobyt, bywamy czasami w lepszych hotelach i mamy porównanie. Radisson w Szczecinie napewno zapadnie Nam w pamięć jako jeden z lepszych. Niby pokój standardowy ale takich standardów powinny się uczyć inne hotele. Powitanie spersonalizowane na telewizorze - do mnie jako gadżeciarza - trafili w 10. Bardzo uprzejmy personel i naprawdę dobre śniadanie, duży wybór jest ważny ale ważniejsza jest jakość - w tym hotelu wiedzą co to jakość. POLECAMY
No tak średnio bym powiedział, pokój dwuosobowy a w "serwisie kawowym" jeden napój coś w stylu kakao, w kolejnym dniu uzupełniono jedno sztukę- trochę lipa, nie uzupełniano cukru, woda w plastikowych butelkach (zamiast szklanych) . Basen niby jest ale mały 12-15 metrów nie więcej, pływanie utrudnione bo pełno ludzi (i dzieci) hotel ma chyba z 10 pięter (albo więcej nie pamiętam ile w windzie bylo przycisków) więc jak się wszyscy zjadą na basen to kiepsko to wygląda. Parkimg platny 80,- za dobę. Na plus śniadania, smaczne, urozmaicone, duży, dobry wybór herbat liściastych z dzbankami do zaparzenia sobie. Następnym razem dam szansę innemu obiektowi i zobaczymy.
Bardzo dużo podróżuje i po raz pierwszy spotykam się z tak słabą obsługą hotelu.
Wyśmiewanie gościa, obiecywanie w wiadomości możliwości przedłużenia doby, ale już brak informacji, że nie można tego zrobić w dniu przyjazdu, a była to kluczowa decyzja, która zdecydowała o wyborze hotelu.
Brak butelki wody w pokoju, co w dzisiejszych czasach jest standardem nawet w hotelach 2 gwiazdkowych.
Brak informacji co do tego kiedy odbywają się opłacone śniadania i gdzie dokładnie.
Polecam zainwestować w szkolenia z obsługi klienta.