Pracowałam w tej wspaniałej firmie 4 lata i byłam bardzo zadowolona z otoczenia, serdecznych ludzi i z szefostwa. Gdybym tylko mogła to bym tam wróciła do pracy, niestety zdrowie odmowiło posłuszeństwa.
I proszę nie narzekać na takie drobnostki ponieważ tam pracują ludzie a nie roboty, którzy mają naprawdę dużo pracy i wiele klientów, telefony się urywają. W każdej firmie brakuje pracowników i ciężko to wszystko ogarnąć ponieważ jest to bardzo duży zakład pracy. Proszę o troszkę empatii.
Tragedia!!!!! tydz oczekiwania na zamówienie! nikt nie informuje o opóźnieniu , po rozmowie tel w śr okazuje się że jednego z artykułow nie ma, stąd to opóźnienie, więc proszę o wysłanie bez tego artykułu, poczym dostaje info ze dostawa została zaplanowana juz na piątek i nie można nic zmienić. W pt ponownie dzwonię w południe, kiedy będzie kurier otrzymuje odp na pewno do 15.00... Czekam i oczywiście nikogo nie było dzwonię ponownie, nikt nie odbiera jedna wielka pomylka nigdy więcej!!!!
Dramat. Tydzień czasu oczekiwania na zamówienie. Po reakcji głupie tłumaczenia, że wpłata nie została dokonanana. "Szukanie" na koncie. Po cudownym odnalezieniu przelewu, zero refleksji a jeszcze zmuszenie do odbioru osobistego. Porażka
Otrzymałam po tygodniu od zamówienia nieprawidłowy produkt niezgodny z zamówieniem. Firma obciąża klienta kosztem zwrotu towaru w celu reklamacji z winy Henry Kruse Polsa Sp. z o.o. Żenada. Pani Monika z Obsługi Klienta wysoce nieuprzejma i niepomocna. Totalnie nie polecam jeśli nie chcesz wykonywać tysiąca ruchów żeby otrzymać produkr.
Największy profesjonalizm w obsłudze klienta. Nigdy z ręką na sercu nie spotkałem się z tak szybką, profesjonalna i miłą obsługą. Towar zamawiałem wygodnie online o godz.14, a na drugi dzień już miałem zamówienie we Wrocławiu. Niesamowite. To będzie długa współpraca. Polecam firmę i ten zespół pro obsługi klienckiej