Nie polecam. Wypadły drzwiczki w nowym piecu. Serwis przyjechał po dwóch tygodniach. Pan z serwisu chamski i niemiły. Nie korzystajcie z uslug tej firmy!
Najlepszy grill kontaktowy jaki miałem w kuchni na stacji. Sprawnie udaje mi się przygotowywać kanapeczki ala panini dla klientów. Podgrzewanie jest szybkie i równomiernie, grzałeczki 2700 watta robią swoje. Bardzo fajna i wygodna blokada pokrywy. Chyba miesiąc bezproblemowego użytkowania za nami, oby tak pozostało na długo.
Partnera poznaje się po tym jak wygląda współpraca w trudnych chwilach. I tak firma Hendi w chwili kiedy to zepsuła się maszyna (przy pierwszym użyciu) rozpatruje moje zgłoszenie już ponad 20 dni, infolinia dotycząca serwisu nic nie wie, nie potrafi odpowiedzieć na żadne pytania ani przyśpieszyć toku postępowania. NIE POLECAM to bardzo mało powiedziane, omijać szerokim łukiem to też niewiele. Firma reprezentuje podejście "kupiłeś to twój problem". Urządzenie po raz trzeci w ciągu 5 miesięcy wraca do serwisu, w tym czasie miałem je 3 dni , w serwisie poziom obsługi jest dramatyczny, pracownicy nic nie wiedzą na niczym się nie znają są aroganccy a wręcz bezczeli. Banda oszustów.
Czytam te opinie i jestem na siebie zły że wcześniej tego bie zrobiłem. ;( Ja kupiłem u nich sporo wyposażenia firmy i np. Maszyna do mielenia miesa która była ich wyższym modelem od 11 miesięcy jest zepsuta a serwis wysyła nam za każdym razem inną instrukcję jak ma być złożona ... ;(