Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w Polsce

5 ocen
Agnieszka Kulik
06 maj 2025 08:36
Za główną bramą wjazd na lewo, na T2, firma czynna od 7, załadunek w miarę szybko,a pracownicy bardzo mili i pomocni, wizyta to czysta przyjemność
pokaż więcej...
Łukasz Wróbel
25 marzec 2025 07:33
Gwarancyjna naprawa Lenovo, komputer dostarczony 13:00 poniedziałek, rozpoczęcie naprawy wtorek 6:50, zakończenie naprawy 10:15. Wymieniona płyta główna. Czas w jakim laptop został naprawiony przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
pokaż więcej...
Jarosław Sikora
06 listopad 2024 19:29
Oddałam laptopa na reklamację w sklepie RTV Euro AGD. Niewiadomo co się z nim stało, wyłączył się samoistnie podczas normalnego, nie wymagającego nic użytkowania. Czas oczekiwania przekroczył czas o którym zostałam poinformowana w sklepie, zostały ”wykryte”dodatkowe usterki. Z ekspertyzy dowiedziałam się, że na na górnej obudowie została wykryta ciecz (gdzie laptop nigdy nie miał kontaktu z żadną cieczą!) oraz rzekome uszkodzenie płyty głównej. Laptop został odesłany bez naprawy, po niemal miesiącu - z informacją, że zgodnie z warunkami gwarancji Lenovo nie ma możliwości usunięcia usterek objętych bezpłatną naprawą. Naprawa została wyceniona na ponad 500 złotych, gdzie moja gwarancja ze sklepu obejmuje naprawę bez ukrytych kosztów, wymianę sprzętu na nowy gdy naprawa nie jest możliwa, naprawę nieumyślnie uszkodzonego sprzętu (w tym zalań, które zostały „wykryte” w tym serwisie, lub po prostu ktoś go tam zalał). Dodatkowo, w sklepie gdy pracownik podłączył laptopa do ładowania w celu włączenia go, zaczął się dymić. Czyli w wielkim skrócie, po miesiącu czekania, odesłali mi sprzęt w jeszcze gorszym stanie - z zepsutą płytą główną, spalony, zalany. Radzę omijać szerokim łukiem :)
pokaż więcej...
David Ponk
02 październik 2024 14:15
Dno. Jakim cudem to serwis producenta? 2 raz w serwisie w ciągu 6 miesięcy wymieniają co popadnie usuwając dane. Nigdy więcej Lenovo!
pokaż więcej...
Suza Na
05 listopad 2020 15:53
Serwis zdecydowanie nie powinien nazywać się renomowanym serwisem Lenovo. Mój laptop za około 3 tys. został tam zniszczony - jedne z droższych jego części zostały uszkodzone, a od klienta wymaga się pokrycia kosztów naprawy uszkodzeń, które nie leżą po jego stronie oraz oczywiście pokrycie kosztów samej “robocizny”.



Przynajmniej połowa ekranu dotykowego pękła podczas transportu lub już w samym serwisie, a dodatkowo “wykryto” ślady cieszy na klawiaturze oraz na płycie głównej, co znaczy, że ktoś dodatkowo jeszcze zalał mój laptop. Oczywiście, o wszystkich powyższych uszkodzeniach dowiedziałam się dopiero z kosztorysu (mimo tego, że mój laptop był jeszcze na gwarancji, uszkodzenia mechaniczne “wykryte” przez serwis pod nią nie podlegały), czyli zostałam postawiona przed faktem dokonanym, że mam zapłacić za uszkodzenia, które nie ja spowodowałam.



Czyli mimo tego, że w zgłoszeniu informowałam tylko o problemach z klawiaturą i nie zgłaszałem absolutnie żadnych innych wad sprzętu, serwis nie raczył poinformować mnie, że w momencie dotarcia laptopa do serwisu posiadał on jeszcze inne uszkodzenia.



Oczywiście zdjęcia wykonane przeze mnie nie stanowiły absolutnie żadnego dowodu, że uszkodzenianie nie powstały, gdy laptop był jeszcze w moim posiadaniu, a serwis stwierdził, że nie mogły one wyniknąć podczas transportu ponieważ “stan opakowania nie wskazuje na uszkodzenia transportowe”. Innymi słowy, jeśli pudełko całe to sprzęt w środku też. Tylko, że stan opakowania, w jakim przyjechał laptop wcale nie świadczy o braku jakichkolwiek uszkodzeń samego sprzętu. Pęknięcie ekranu mogło powstać również w wyniku wstrząsu, upadku „na płasko”, nacisku lub zbyt dużego ciężaru położonego na pudełku, w którym był laptop podczas transportu.



Mimo interwencji mojego prawnika, serwis dalej upiera się przy swoim. Obecnie została wysłana oficjalna skarga do Lenovo Polska, na powyższy serwis.



W mojej opinii, to co zrobiła powyższa firma jest absolutnym świństwem oraz brakiem jakiegokolwiek szacunku do swoich klientów. Osoba w momencie zakupu, nie kupuje samego laptopa ale również gwarancję oraz możliwość skorzystania z usług prawdziwie renomowanego serwisu, którego zadaniem jest naprawa sprzętu, a nie zniszczenie go. Powyższy serwis jak widać zamiast wykonać swój obowiązek, jakim jest naprawa uszkodzeń, które leżą po jego stronie - umywa ręce i zwala całą winę na klienta.



Poniżej zdjęcia laptopa gdy, był on jeszcze u mnie oraz gdy trafił do serwisu:
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w Polsce

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w Polsce
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości