Niski poziom obsługi, skomplikowane zasady, i totalnie nierynkowe ceny usług w ramach pracuj.pl. Praktycznie monopolistyczne zachowania z uwagi na dominujący udział w rynku.
Trzeba być ostrożnym przy przekazywaniu danych osobowych. CV wysłane do celu rekrutacji w jednej konkretnej firmie pojawia się w innych. Chyba kandydaci są profilowani i ich dane udostępniane są wielu firmom. Przydałaby się tu kontrola UODO.
Żadnej pomocy. Bezosobowe odpowiedzi od „konsultantów”. Większość ofert, które otrzymuję, jest w języku polskim, a zaznaczyłem, że nie mówię dobrze w tym języku. Często trudno jest określić, na czym polega praca: Opisy są zarówno długie, jak i niejasne.
Obsługa Klienta Level Master. Na koniec miesiąca wysyłam prośbę mailem o zakończenie abonamentu, bo nie planuję korzystać z systemu w najbliższych miesiącach. Przedstawiciel handlowy p. Robert oddzwania pierwszego dnia następnego miesiąca. A to potrzebuję pismo zeskanowane, ale nie z datą wypowiedzenia mailowego, tylko z datą kolejnego miesiąca - bo dzięki temu zapłaci Pan za kolejny miesiąc. czyli mistrz sprzedaży i obsługi Klienta. Niezadowolony Klient powie o tym 100 innym potencjalnym klientom.