W nawiązaniu do zawartej z Państwa firmą umowy na usługę montażu kuchni, niniejszym informuję o skrajnie nieprofesjonalnym i niedopuszczalnym zachowaniu, które świadczy o celowym zaniechaniu wykonania zobowiązania.
Po tym, jak ekipa montażowa nie pojawiła się w uzgodnionym terminie 5 września 2025 r., a następnie w dniu 6 września wykonała tylko część prac, skontaktowałam się z montażystą w celu ustalenia nowego terminu. Ku mojemu zdziwieniu, montażysta kategorycznie odmówił dokończenia prac, oświadczając, że ma inne, pilniejsze zlecenia. Na moją prośbę o przyjazd następnego dnia o godzinie 9:00, ponownie odmówił.
Co więcej, montażysta zachował się w sposób skandaliczny i arogancki, mówiąc wprost, że: „co najwyżej dostanie reprymendę” oraz i tak mamy w ch.. zlecenień”, więc mogę zgłaszać do IKEA reklamacje.
Bardzo profesjonalne podejście, wszystko dobrze przygotowanie do transportu. Pierwszy raz zamawiałam produkty z Ikei z odbiorem w punkcie mobilnym i jestem zachwycona że wszystko tak szybko i sprawnie poszło. Kontakt z klientem też super. Za każdym razem informacja o której mogę pojawić się po przesyłkę. Super