Próbując zamknąć konto trwa to już dobry miesiąc… bo tu trzeba wysłać nowe dane po których znowu trzeba czekać na aktualizację danych. Kolejne…nie ma w systemie znaku polskiego ,więc znów trzeba czekać żeby zaakceptowali (znów kolejne dni…), a tu znowu weryfikacja konta bankowego… znów kolejne dni… nie dziwię się ,że ludzie przez taką organizację uciekają od Państwa.
Oszuści!!! Nie podpisujcie umowy ,Ja od września 2024 próbuje odzyskać hasło na adres ,login przyszedł ale hasło dziwnym trafem nie może dojść a to uniemożliwia wypłaty środków na koncie ppk. Dzwonie co tydzień i co tydzień mi wysyłają i nadal nie ma . Infolinia to cud żeby się dodzwonić a jak już się dodzwonisz to i tak nic sensownego nie usłyszysz tylko wyślemy Pani ponownie hasło i to wszystko . Złodzieje i oszuści!!!! Trzeba gdzieś to zgłosić! Po tygodniu wysłali list ale nawet nie wyszedł z Warszawy ponieważ był błędny adres takie informacje uzyskałam na poczcie!!! Przypadek ,nie sądzę. Sprawa zgłoszona na policję !!!
Nie wiem czy firma dobrze inwestuje moje pieniądze czy nie. Założyłam konto w NN, a teraz okazuje się, że już dwa lata płacę do Goldmana. Nie mogłam się zalogować - infolinia to czarna dziura. Ale...napisałam maila i już następnego dnia miałam odpowiedź na wszystkie moje pytania i skuteczną pomoc w logowaniu.
Popołudnie, a ja oczekuję na połączenie z infolinią- obecnie jest to jedyne 1h40min i czekam nadal- to jest jakaś pomyłka... (nie wspominając o wcześniejszej próbie kontaktu poprzez nr tel. komórkowego, który nagle został wyłączny).
Gdyby sytuacja nie zmuszała mnie do pilnego kontaktu, nie traciłabym czasu.
A pracodawców zachęcam do zapoznawania sie z opiniami organizacji do lokowania środków PPK swoich pracowników- działanie jednostki do kontroli!!!