Nie do końca rozumiem negatywne komentarze - transfer z PPE do IKE w moim przypadku opóźnił się tylko i wyłącznie w powodu tego iż poprzedni pracodawca potrzebował ponad miesiąca, żeby zaaprobować wniosek o wpłatę transferową. Sam proces wypłaty z IKE był przeprowadzony sprawnie, w terminie szybszym niż wstępnie wskazany przez Goldman TFI i w 100% online. Warto dodać, że księgowanie funduszy i obsługa przelewów jest procesowana przez podwykonawcę, nie samego GS TFI.
Firma zatrzymała się chyba 30 lat temu. Jeśli chcesz wypłacić lub przetransferować pieniądze to musisz spełnić szereg wymogów.
Wszystko musi być dostarczone na papierze w oryginale, także jak mieszkasz gdzieś poza Wwa to powodzenia Ci życzę. Sądzę że są w stanie powiedzieć o dostarczeniu dokumentow osobiście ;)
A oto one:
- Oryginał potwierdzenia dokumentu otwarcia w innym funduszu, nie akceptuje się tam coś takiego jak dokument z podpisem kwalifikowanym
- Poświadczanie notarialne że ty to ty, a nie Heniek z monopolowego.
- Formularz o potrzebie transferu/wypłaty.
Jakby mogli to jeszcze kazaliby:
- Numer buta
- Oświadczenie ile pokoleń się jest rodowitym Polakiem
- Akt skruchy i uniżenia, ponieważ zachciało Ci się wypłacić twoje własne pieniądze.
- Informację od producenta, że papieru z którego korzystasz, nie przyczynia się on do wycinki trawy u Ciebie za oknem.
- Oświadczenie że atrament w drukarce nie pochodzi od kałamarnicy która wyginęła 2 mln lat temu.
- Co jadłeś dokładnie o tej porze pięć lat temu u wujka w Chicago, nie masz wujka w USA? to UPSS to nie ich problem.
Nie wiadomo, kiedy i jak, ale zapisane hasło do konta przestało działać. Po trzech rozmowach z konsultantem i dwóch miesiącach oczekiwania nadal nie mam dostępu do swojego konta. Każdy nowy krok w drodze do rozwiązania prowadzi do nowego problemu.
Próbując zamknąć konto trwa to już dobry miesiąc… bo tu trzeba wysłać nowe dane po których znowu trzeba czekać na aktualizację danych. Kolejne…nie ma w systemie znaku polskiego ,więc znów trzeba czekać żeby zaakceptowali (znów kolejne dni…), a tu znowu weryfikacja konta bankowego… znów kolejne dni… nie dziwię się ,że ludzie przez taką organizację uciekają od Państwa.
Oszuści!!! Nie podpisujcie umowy ,Ja od września 2024 próbuje odzyskać hasło na adres ,login przyszedł ale hasło dziwnym trafem nie może dojść a to uniemożliwia wypłaty środków na koncie ppk. Dzwonie co tydzień i co tydzień mi wysyłają i nadal nie ma . Infolinia to cud żeby się dodzwonić a jak już się dodzwonisz to i tak nic sensownego nie usłyszysz tylko wyślemy Pani ponownie hasło i to wszystko . Złodzieje i oszuści!!!! Trzeba gdzieś to zgłosić! Po tygodniu wysłali list ale nawet nie wyszedł z Warszawy ponieważ był błędny adres takie informacje uzyskałam na poczcie!!! Przypadek ,nie sądzę. Sprawa zgłoszona na policję !!!
Nie wiem czy firma dobrze inwestuje moje pieniądze czy nie. Założyłam konto w NN, a teraz okazuje się, że już dwa lata płacę do Goldmana. Nie mogłam się zalogować - infolinia to czarna dziura. Ale...napisałam maila i już następnego dnia miałam odpowiedź na wszystkie moje pytania i skuteczną pomoc w logowaniu.
Popołudnie, a ja oczekuję na połączenie z infolinią- obecnie jest to jedyne 1h40min i czekam nadal- to jest jakaś pomyłka... (nie wspominając o wcześniejszej próbie kontaktu poprzez nr tel. komórkowego, który nagle został wyłączny).
Gdyby sytuacja nie zmuszała mnie do pilnego kontaktu, nie traciłabym czasu.
A pracodawców zachęcam do zapoznawania sie z opiniami organizacji do lokowania środków PPK swoich pracowników- działanie jednostki do kontroli!!!