Jestem po prostu wkurzona! Kupiłam wczoraj w jednej z sieci delikatesy produkt zapakowany tej firmy, balon walentynkowy. Dziś z wielkim entuzjazmem otwieram by go napompować i wręczyć, jakie było moje zdziwienie gdy w środku zobaczyłam tylko pusty biały kartonik, balona brak… porażka, prezent zepsuty.
Odradzam! W tych czasach tak archaiczny system zamawiania towarów to jakieś nieporozumienie. Czekanie nawet kilka dni na „przygotowywanie zamówienia do wysyłki” po czym dopiero otrzymywanie kwoty do zapłaty i listy braków… których trzeba potem na gwałt szukać u innego dostawcy.
Opiekun oczywiście nie odbiera telefonu, nie wiadomo czy i kiedy paczka faktycznie zostanie nadana.
Może nie tędy droga, żebyście Państwo dzwonili do klientów z super promocja i świetnymi ofertami, ale zmienili system na sprawniejszy…
Bardzo się cieszę, że GoDan jakiś czas temu podzielił sklepy na hurtownię i sklep detaliczny. Bardzo ułatwia mi to pracę i w końcu mam możliwość zrobienia zakupów jako firma dekoratorska w miłej atmosferze :)
Asortyment bogaty i jest w czym wybierać , obsługa miła i sprawna
Ale minusy za to, ze fakturę na firmę można brać od 600 zł. Kolejny fakt zasmucający mnie bardzo, ze już 3 raz wychodzę z balonem albo niedopompowanym albo nie do końca zakręconym tasiemką. Gdzie niestety nie są to koszty typu 5 zł, a kilkanaście i kilkadziesiąt.