Glosel Sp. z o. o. Sp. k.

5 ocen
T J (Terijane)
13 czerwiec 2025 17:24
Gdybym tak obsługiwała moich Klientów, jak Wasza infolinia, to mogłabym zwijać firmę i jechać na zmywak.

Odpowiedź: mogę się podzielić szczegółami nawet tu. Zadzwoniłam do Was po raz DRUGI z problemem z zamówieniem, (dodam, że pierwsza rozmowa była OK, ale problemu nie rozwiązała, po tygodniu zadzwoniłam ponownie), a pani Kinga, która odebrała telefon, sprawiła, że poczułam się jak intruz i oszustka. Pani Kingo, obowiązują pewne standardy obsługi klienta. Nawet, jeśli klient się myli, należy mu się szacunek i przynajmniej zwykła uprzejmość, a nie opryskliwość, wchodzenie w słowo i traktowanie jak głupka. Zamawiam u Was od kilku lat i szczerze powiem, ta rozmowa pozostawiła taki niesmak, że przerzucę się na konkurencję.
pokaż więcej...
Ann
19 maj 2025 21:36
Bardzo długi czas dostawy. Po drugie, paczka dotarła w fatalnym stanie. Dałam Wam drugą szansę - niestety znowu to samo.
pokaż więcej...
Dawid Haase
12 luty 2025 17:38
Dokonałem zamówienia 08.02.2025 r. czas realizacji do 12.02.2025 r. miał to być prezent, okazało się, że nie ma jednej książki z dwóch zamówionych. Jest 12.02.2025 r. brak informacji o stanie zamówienia, dzwonie na infolinie, rzekomo dostałem e-maila, że nie ma kompletnego mojego zamówienia, ale e-miala nie ma, nikt nie dzwoni. Firma od 4 dni obraca sobie moimi środkami, nawet nie zadzwonili nie poinformowali. Książka w formie prezentu nie zostanie dostarczona na czas. Zwrotu gotówki nie ma, a Pani mówi, czy mają mi wysłać tą książkę, która jest, bo drugiej nie ma u dostawców. O zgrozo umieszczają pozycje na stronie, których nie mają na stanie i Pani rzekomo mówi, że tak działa większość sklepów internetowych czyli sprzedają towar, którego fizycznie nie posiadają, zastanawiam się czy jest na to paragraf. Może czas najwyższy zrobić z takimi firmami krzak porządek. Dla mnie złodzieje, brak kontaktu telefonicznego, brak informacji, że zamówienie niekompletne bądź nie zrealizowane, dopiero po moim telefonie poprosiłem o zwrot środków na konto. TRAGEDIA OMIJAĆ SZEROKO.
pokaż więcej...
Milos Dragovic
05 luty 2025 07:45
Wow, sklep nie realizuje zamówienia w terminie, a Pani K.Ł. na infolinii zamiast przeprosić, zarzuca mi kłamstwo. Kiedy sugeruję, że być może nie powinna tak się zwracać do klienta i że powinna przejść jakieś szkolenie z tego jak rozmawiać z klientami, odpyskuje że sam powinienem się przeszkolić po czym rzuca słuchawką.
pokaż więcej...
sasza i
10 grudzień 2024 21:48
Jedna gwiazdka to i tak za dużo dla nich.

Oferują do sprzedaży towar, którego nie posiadają i nie raczą o tym fakcie poinformować klienta.



20 listopada zamówiłem serię książek dla dziecka jako prezent na Mikołaja dla dziecka.

Odpisali mailowo:

"Witaj - tu po imieniu, jak byśmy się znali!

Dziękujemy za opłacenie zamówienia numer 213798843 złożonego w www.TaniaKsiazka.pl. Zostało ono przyjęte do realizacji.

Przewidywana data przygotowania zamówienia do wysłania: 2024-11-25.

O wysyłce zamówienia poinformujemy poprzez osobną wiadomość.

Wybrany sposób dostawy: InPost Paczkomat® 24/7

Spodziewany termin dostarczenia zamówienia: 2024-11-26

W razie pytań prosimy o kontakt odpowiadając na tę wiadomość. że wysyłka będzie przygotowana 25 i wysłana 26."



27-go wysłałem maila z zapytaniem jaki jest status zamówienia?

Tknęło mnie i zadzwoniłem by zadać pytanie pracownikowi tej firmy. Odebrała jakaś kobieta, której przedstawiłem sytuację, natomiast ona w trakcie rozmowy telefonicznej powiedziała, że przyjmie reklamację(?). Powiedziałem, że nie składam reklamacji tylko rezygnuję z zakupów ponieważ nie wywiązali się z umowy i w związku z tym czuję się oszukany oraz poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto. Odpowiedziała, że do 14 dni roboczych.

Odpisał ktoś z tej firmy na maila lakoniczną informację:



"Dzień dobry,

dziękujemy za wiadomość. Niniejsze powiadomienie jest automatycznym potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnajdziecie Państwo klikając TUTAJ.

Pozdrawiamy serdecznie,

Biuro Obsługi Klienta

TaniaKsiazka.pl"



Brak informacji o zwrocie środków na konto.



Po 2 minutach kolejny mail od nich z jawnym kłamstwem o wysłaniu przesyłki i odbiorze?1?!



"Dzień dobry,

✨ Dziękujemy za wiadomość oraz przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi. Zgodnie ze statusem monitorowania paczki na stronie wybranego przewoźnika, przesyłka została odebrana. Cieszymy się, że produkty już dotarły. Życzymy miłego dnia.

Niniejsza wiadomość, została wygenerowana przez naszego asystenta AI

Pozdrawiam,

Wiktor Novel

Wirtualny Opiekun Satysfakcji Klienta"



Odpisałem:

"Witam.

Proszę nie pisać do mnie po imieniu, gdyż nie znamy się osobiście.

Ponadto proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy na konto do dnia 6 grudnia.

W przypadku ich braku do tego czasu, sprawa zostanie zgłoszona do prokuratury, jako wyłudzenie.

Ja odstępuje od umowy ze względu na wprowadzenie w błąd wynikający z waszej winy związany z brakiem rzetelności w wykonaniu umowy.

Proszę o potwierdzenie, gdyż w rozmowie telefonicznej Wasza pracownica infolinii to wypowiedziała, a nie zostało to opisane"



Odpisali:

"Witaj - znowu po imieniu!



Chcielibyśmy poinformować, że Pana zamówienie nr 213798843 złożone w www.TaniaKsiazka.pl zostało anulowane. Powód:

Długi czas realizacji i braki w zamówieniu

W razie pytań prosimy o kontakt odpowiadając na tę wiadomość"



Odszukałem sobie adres mailowy właściciela firmy i wysłałem do niego moją powyższą wiadomość o wyłudzeniu oraz

"Czekam na informacje zwrotna z potwierdzeniem z Waszej strony, dotyczącego zwrotu środków".



Zostało to zignorowane, co świadczy o braku szacunku dla klienta.



Ostatecznie pieniądze zwrócili przed upływem 14 dni.



Dlatego też zdecydowanie polecam robić zakupy w innych sklepach, chociaż mają o 10% drożej, ale za to komplet i dostawa w 3 dni.



Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i pieniędzy oraz emocji, to omijajcie tą firmę.



Wszystkie negatywne opinie są spójne z moimi odczuciami.



Żenada, niesmak pozostał.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Glosel Sp. z o. o. Sp. k.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Glosel Sp. z o. o. Sp. k.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości