Jedna gwiazdka to i tak za dużo dla nich.
Oferują do sprzedaży towar, którego nie posiadają i nie raczą o tym fakcie poinformować klienta.
20 listopada zamówiłem serię książek dla dziecka jako prezent na Mikołaja dla dziecka.
Odpisali mailowo:
"Witaj - tu po imieniu, jak byśmy się znali!
Dziękujemy za opłacenie zamówienia numer 213798843 złożonego w www.TaniaKsiazka.pl. Zostało ono przyjęte do realizacji.
Przewidywana data przygotowania zamówienia do wysłania: 2024-11-25.
O wysyłce zamówienia poinformujemy poprzez osobną wiadomość.
Wybrany sposób dostawy: InPost Paczkomat® 24/7
Spodziewany termin dostarczenia zamówienia: 2024-11-26
W razie pytań prosimy o kontakt odpowiadając na tę wiadomość. że wysyłka będzie przygotowana 25 i wysłana 26."
27-go wysłałem maila z zapytaniem jaki jest status zamówienia?
Tknęło mnie i zadzwoniłem by zadać pytanie pracownikowi tej firmy. Odebrała jakaś kobieta, której przedstawiłem sytuację, natomiast ona w trakcie rozmowy telefonicznej powiedziała, że przyjmie reklamację(?). Powiedziałem, że nie składam reklamacji tylko rezygnuję z zakupów ponieważ nie wywiązali się z umowy i w związku z tym czuję się oszukany oraz poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto. Odpowiedziała, że do 14 dni roboczych.
Odpisał ktoś z tej firmy na maila lakoniczną informację:
"Dzień dobry,
dziękujemy za wiadomość. Niniejsze powiadomienie jest automatycznym potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnajdziecie Państwo klikając TUTAJ.
Pozdrawiamy serdecznie,
Biuro Obsługi Klienta
TaniaKsiazka.pl"
Brak informacji o zwrocie środków na konto.
Po 2 minutach kolejny mail od nich z jawnym kłamstwem o wysłaniu przesyłki i odbiorze?1?!
"Dzień dobry,
✨ Dziękujemy za wiadomość oraz przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi. Zgodnie ze statusem monitorowania paczki na stronie wybranego przewoźnika, przesyłka została odebrana. Cieszymy się, że produkty już dotarły. Życzymy miłego dnia.
Niniejsza wiadomość, została wygenerowana przez naszego asystenta AI
Pozdrawiam,
Wiktor Novel
Wirtualny Opiekun Satysfakcji Klienta"
Odpisałem:
"Witam.
Proszę nie pisać do mnie po imieniu, gdyż nie znamy się osobiście.
Ponadto proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy na konto do dnia 6 grudnia.
W przypadku ich braku do tego czasu, sprawa zostanie zgłoszona do prokuratury, jako wyłudzenie.
Ja odstępuje od umowy ze względu na wprowadzenie w błąd wynikający z waszej winy związany z brakiem rzetelności w wykonaniu umowy.
Proszę o potwierdzenie, gdyż w rozmowie telefonicznej Wasza pracownica infolinii to wypowiedziała, a nie zostało to opisane"
Odpisali:
"Witaj - znowu po imieniu!
Chcielibyśmy poinformować, że Pana zamówienie nr 213798843 złożone w www.TaniaKsiazka.pl zostało anulowane. Powód:
Długi czas realizacji i braki w zamówieniu
W razie pytań prosimy o kontakt odpowiadając na tę wiadomość"
Odszukałem sobie adres mailowy właściciela firmy i wysłałem do niego moją powyższą wiadomość o wyłudzeniu oraz
"Czekam na informacje zwrotna z potwierdzeniem z Waszej strony, dotyczącego zwrotu środków".
Zostało to zignorowane, co świadczy o braku szacunku dla klienta.
Ostatecznie pieniądze zwrócili przed upływem 14 dni.
Dlatego też zdecydowanie polecam robić zakupy w innych sklepach, chociaż mają o 10% drożej, ale za to komplet i dostawa w 3 dni.
Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i pieniędzy oraz emocji, to omijajcie tą firmę.
Wszystkie negatywne opinie są spójne z moimi odczuciami.
Żenada, niesmak pozostał.
pokaż więcej...