Niniejszym prezentuję i potwierdzam maksimum kompetencji, uprzejmości i cierpliwości okazanych wobec starszego wiekiem klienta przez Pana Pawła Sutryka -pracownika salonu G&G Auto Lublin - z siedzibą w Świdniku. Dzięki wyłożonym jasno i przekonywująco szczegółom oferty, podjąłem decyzję o zakupie auta. I tej decyzji nie żałuję, ponieważ wszystko, co było w ofercie potwierdziło się w realu. Łącznie z terminem realizacji zamówienia!!! Ponieważ wcześniej prowadziłem rozmowy z innymi dilerami tej marki, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że procedura składania zamówienia i jego realizacji była i wzorowa, a także wzorcowa !!! Jedynym zgrzytem w całej tej sprawie jest pożal się Boże oszczędność producenta, czyli firmy Volkswagen, która pozbawiła auto i jego właściciela koła dojazdowego i także "przy okazji" - podnośnika i klucza do śrub mocujących koła - zastępując to wszystko prymitywnym i tandetnym rozwiązaniem w postaci pianki do psikania do wewnątrz uszkodzonej opony. Ale za taki stan rzeczy Firma G&G Auto Lublin i zapewne inni dilerzy tej marki nie ponoszą winy, aczkolwiek muszą cierpliwie wysłuchiwać podobnych, jak wyżej opinii. A także, okazało się, że w aucie nie ma nawiewu na tylne fotele, tylko miejsce na telefon i dwa gniazdka USB. Zupełnie, jak w PF 125 !!! Ciekawe, jak będzie ciepło zimą???
Po upływie 4 m-cy siedzenie kierowcy uległo zadziwiającej deformacji. Siedzi się, jak na worku z kartoflami. Przy ruszaniu kierownica lekko szarpie w prawo, potem już jest normalnie. Nie ściąga. Serwis na Połczyńskiej nie widzi problemów. Reasumując, polecam wszystkim, którzy planują zakup auta m-ki Volkswagen, wybór Salonu G&G w Świdniku, a wcześniej należy dokładnie zapoznać się ze stanem faktycznym auta. Drugi raz tego modelu bym nie kupił !!!!
Po wymianie szyby przedniej, było uwzględnione mycie auta, auto nie było umyte a poza tym zostawiony mega syf w środku. Wszędzie pełno kurzu i pyłu który powiadał także w kratki wentylacyjne.
Super obsługa jak zawsze Pan Marek bardzo pomógł. Wyjaśnił wszystkie wątpliwości. Pomógł nawet w sprawach nie będących w jego zakresie obowiązków. Bardzo profesjonalnie dziękuję.
Bardzo polecam całą ekipę salonu. Szczególne podziękowania dla Pani Igi Borek i Pana Pawła Sutryka. Od pierwszej wizyty czułam się zaopiekowana. Uzyskałam wszelkie potrzebne informacje. Utrzymywałam sprawny kontakt telefoniczny i mailowy z Panią Igą. Rozwiewała wszelkie wątpliwości i cierpliwie znosiła kolejne pytania i prośby. Najbardziej ujęła mnie serdeczna i przyjazna atmosfera między pracownikami. Od razu widać, że to prawdziwy zespół. Mogłam liczyć na pomoc w każdej sytuacji (nawet w urzędzie), a także już po odebraniu samochodu. A najważniejsze autko super! Polecam gorąco
Salon na poziomie. Obsługa miła i profesjonalna. Jazda testowa sama przyjemność i dużo mi rozjaśniła. Pani Iga wszystko dokładnie opowiedziała i wyjaśniła. Bardzo pozytywne wrażenie po wizycie w tym salonie.
To moja kolejna wizyta w serwisie G&G Auto Lublin. Kolejny przegląd i znowu jestem w 100% zadowolony. Opiekę nad moim autem przejął Pan Marek Lipa. Zostałem dokładnie poinformowany co będzie robione, ile potrwa, czy są jakieś kampanie serwisowe na moje auto itd. Wszystko odbyło sie bez zarzutu, mało tego nawet szybciej niż to było planowane. Polecam ten serwis i w szczególności Doradcę serwisowego Pana Marka. Pozdrawiam cały salon G&G!