Bardzo polecam całą ekipę salonu. Szczególne podziękowania dla Pani Igi Borek i Pana Pawła Sutryka. Od pierwszej wizyty czułam się zaopiekowana. Uzyskałam wszelkie potrzebne informacje. Utrzymywałam sprawny kontakt telefoniczny i mailowy z Panią Igą. Rozwiewała wszelkie wątpliwości i cierpliwie znosiła kolejne pytania i prośby. Najbardziej ujęła mnie serdeczna i przyjazna atmosfera między pracownikami. Od razu widać, że to prawdziwy zespół. Mogłam liczyć na pomoc w każdej sytuacji (nawet w urzędzie), a także już po odebraniu samochodu. A najważniejsze autko super! Polecam gorąco
Salon na poziomie. Obsługa miła i profesjonalna. Jazda testowa sama przyjemność i dużo mi rozjaśniła. Pani Iga wszystko dokładnie opowiedziała i wyjaśniła. Bardzo pozytywne wrażenie po wizycie w tym salonie.
To moja kolejna wizyta w serwisie G&G Auto Lublin. Kolejny przegląd i znowu jestem w 100% zadowolony. Opiekę nad moim autem przejął Pan Marek Lipa. Zostałem dokładnie poinformowany co będzie robione, ile potrwa, czy są jakieś kampanie serwisowe na moje auto itd. Wszystko odbyło sie bez zarzutu, mało tego nawet szybciej niż to było planowane. Polecam ten serwis i w szczególności Doradcę serwisowego Pana Marka. Pozdrawiam cały salon G&G!
Po raz pierwszy jestem właścicielem Volkswagena, auto było wcześniej używane i zastanawiałem się, czy warto je serwisować w ASO. Teraz już wiem, że warto. Bezproblemowy kontakt, wolne terminy praktycznie z dnia na dzień, sprawnie i dobrze wykonane usługi. Pan Marek z działu serwisowego odpowiedział na wszystkie moje pytania, podpowiedział co zrobić na już, a co jest do zrobienia w bliższej i dalszej przyszłości. Zdecydowanie polecam!
Polecam serwis, za każdym razem profesjonalni i sympatyczni, również w sytuacjach problemowych. Bez żadnych negocjacji rozstrzygnięcie na korzyść klienta. Szczególne podziękowania dla pana Marka, jego kultura osobista, zaangażowanie i szacunek w podejściu do klienta zasługuja na najwyzsza ocenę. Chetnie wracam.
Wizyta w serwisie przebiegła bardzo sprawnie. Problem został zdiagnozowany i rozwiązany. Wszelkie koszty zostały potwierdzone telefonicznie przed przystąpieniem do naprawy. Pan Marek Lipa kontaktując się telefonicznie rzeczowo przedstawiał wszelkie informacje dotyczące diagnostyki i samej naprawy auta.
Zakup auta Volkswagen T-cross. Wcześniej poczytaliśmy sobie o samochodzie w dostępnych mediach. Pierwsza wizyta w salonie 16 grudnia 2023. Po wejściu do salonu pani z recepcji podeszła do nas i skierowała do dostępnego sprzedawcy. Pan Tomasz Kowalik profesjonalnie przedstawił ofertę sprzedaży, zaproponował dobre warunki finansowe, pokazał auto demonstracyjne. Następnie była jazda próbna (użytkownika docelowego - żony) i prezentacja właściwego egzemplarza. Dobry kontakt bezpośredni, telefoniczny i meilowy. Po podjęciu decyzji o zakupie, dostałem szczegółowe instrukcje o finalizacji transakcji. Pan Tomasz przedstawił dodatkową ofertę na akcesoria (felgi, opony, ubezpieczenie OC, AC). Wydanie auta było sprawne. Otrzymaliśmy niezbędne informacje o obsłudze samochodu, szkolenie z systemów i ich konfiguracji. Pan Tomasz podkreślił, że wydanie auta nie kończy się na wyjeździe z salonu. Zadeklarował swoją dostępność w przypadku pytań w trakcie użytkowania. Polecam Pana Tomasza Kowalika jako profesjonalnego sprzedawcę. Jesteśmy zadowoleni z zakupu.
Witam!Mam przyjemność od dwóch dni jeździć T-rociem kupionym w państwa salonie i jestem bardzo zadowolona ale najbardziej z obslugi w salonie.Dzieki Panu Jakubowi zdecydowalam sie na nowe auto bo myslalam o dwu letnim.Polecam wszystkim ten salon i żeby wszędzie byla tak miła obsługa