Sprzedający wysłał paletę w poniedziałek, a dzisiaj mamy piątek i palety nadal brak. Oddział tłumaczy się brakiem auta. Nie polecam współpracy z firmą GEIS
Pierwszy (zupełnie przypadkiem gdyż sklep nie podał informacji jaka firma zajmie się dostawą) i ostatni raz korzystam z usług tej firmy. W pierwszym potencjalnym terminie dostarczenia (poniedziałek) status zmienił się na 'wymagania inny termin dostawy' a na infolini dowiedziałem się że nie są w stanie dostarczyć paczki. Na drugi dzień status zmienił się na 'dostawa planowana w drugiej turze' kurier próbował się skontaktować o 12:18 i 12:19 niestety nie udało mi sie odebrać a 5 minut później już nie odbierali (nie chce mi się wierzyć że kurier po 5 minutach już był załadowany i wyjechał) przez co paczka nie została załadowana do dostarczenia. Na infolini zostało wysłane zapytanie do magazynu i kazali kontakowac się za 1,5 godziny a po tym czasie dostałem tylko informacje że kurier już wyjechał (było do przewidzenia) i dostawa w dniu dzisiejszym nie będzie możliwa więc poprosiłem o wysłanie informacji aby następna próba doręczenia była podjęta w czwartek gdyż nie będę w stanie odebrać paczki w środę. Przyszedł czwartek rano a status zmienia się ponownie na 'wymagany inny termin dostawy'. A, w miedzy czasie dostałem informację od sklepu, że przewoźnik zgłosił iż numer kontaktowy jest nieprawidłowy po dwukrotnej próbie kontaktu w ciągu dwóch minut. Oczywiście na infolini znowu usłyszałem "wysyłam zapytanie do magazynu kiedy planowane jest dostarczenie przesyłki proszę się kontaktować za 1,5 godziny". Koszt przesyłki 180 złoty a nerwów jeszcze więcej. Jeśli jesteś osobą prywatną i masz blisko sklep z którego możesz odebrać paczkę polecam wynająć mały samochód dostawczy na kilometry i odebrać zamówienie na własną rękę. Więcej roboty ale mniej nerwów, taniej i nie uzależniasz swojego dnia pracy od dostarczenia paczki żeby rano się dowiedzieć że nie są w stanie jej dziś dostarczyć.
Nie polecam tej firmy! Towar na palecie uszkodzony, nie mam pojęcia co musiało się z nią dziać podczas transportu, że mimo takich zabezpieczeń blat ławy potrzaskany. Kurier zwleka z wystawieniem protokołu, po czym pojawia się nagle i wystawia przekłamany i daje do podpisu robotnika na miejscu. Oczywiście reklamacja odrzucona. Odradzam korzystania z ich usług
Najprawdopodobniej kurierzy sobie losują, które paczki chce im się dostarczać, a których nie. Wczoraj w południe została załadowana, a wieczorem z powrotem wróciła na sortownie. Oczywiście rozumiem wszelkiego rodzaju sytuację losowe, które zawsze mogą się zdarzyć, natomiast uważam (oczywiście to jest tylko moje przekonanie) że jeżeli wystąpił problem z dostawą w dniu x, to realizuję to w kolejnym dniu lub posiadam chociaż informację kiedy dostawa może być zeralizowana. Tutaj jednak niczego nie wiedzą. Pani na infolinii twierdzi, że paczki nie są magazynowane, ale skoro dzisiaj w kolejnych dwóch turach nie została załadowana to według mnie śmiało można powiedzieć, że jednak są magazynowane. Po przeczytaniu tylko kilku opinii widać, że nie ogarniają tego syfu. Podobno dostawy są planowane, ale na pytanie kiedy otrzymam przesyłkę nie potrafią odpowiedzieć. Jeżeli stoicie przez wyborem usługodawcy, dopłaćcie parę złoty więcej i wybierzcie lepiej inną firmę, dla własnego spokoju.