Chciałbym wyrazić swoją najszczerszą wdzięczność dla działu windykacji gdańskich nieruchomości za nieoceniona pomoc wspaniałe ludzkie podejście do mnie Dziękuję
Nie można się dodzwonić, a gdy już się uda i ktoś łaskawie odbierze to okazuje się, ze ta osoba się tym nie zajmuje i każą dzwonić do innej osoby. Tak wiec robię, po czym kolejna osoba mówi ze „nie on tez się tym nie zajmuje i po co do niego dzwonię???” Każe mi zadzwonić pod inny numer. Na pytanie „pod jaki numer?” otrzymuje odpowiedz od Pana, ze mam sobie sprawdzić na stronie i się rozłącza. Obsługa i kultura osobista na wysokim poziomie- gratuluje posiadania takich pracowników!
Nasza fundacja otrzymała lokal użytkowy dzięki któremu otworzymy darmowy dom sąsiedzki dla mieszkańców. Bardzo sprawnie pomogli nam urzędnicy z GN, dziękujemy szczególnie Panu Michałowi Łepkowi
Może ktoś w końcu zrób porządek z tą administracja. Moje trzecie mieszkanie w Gdańsku ale z czymś takim się nie spotkałam. Sprzątanie klatki powinno być 1 raz w tygodniu a jest może raz w miesiacu i to trzeba dzwonić i się prości ewentualnie, że tak powiem to krzykiem. Tyle skarg na i nikt nic z tym nie robi !!! Masakra.
Nikt nie odbiera telefonów ,jak można co kolejek załatwić , skoro na poziomie BOM 2 jest jak wszędzie w Tej administracji. Żenada traktować tak ludzi .