Trabalhei lá durante uma semana e foi simplesmente uma grande perca de tempo. Antiprofissionais, ultrapassados e despreparados para lidar com pessoas. Grosseria e intolerância. Destratam os funcionários, e até os funcionarios ouvi dizer que estão iguais, principalmente os do time BR.
Ao invés de aproveitar as ótimas pessoas brasileiras que tem na equipe as tratam como robôs, ou um quer se sair por cima do outro. Não vejo futuro nenhum dessa empresa dar certo no mercado brasileiro.
Poważnie cię ostrzegam! To jest pułapka. Większość recenzji tutaj jest fałszywa lub wymyślona przez samą firmę. Mają najgorsze kontrakty i próbują wciągnąć ludzi w pułapkę, zmuszając ich do płacenia, jeśli chcą odejść. Proszę, zaufaj mi dla własnego dobra
Zespół call center jest po prostu niesamowity! Obsługa jest szybka, a personel jest naprawdę uważny. Otrzymałem odpowiedź na wszystkie moje pytania w mgnieniu oka. Gorąco polecam każdemu, kto potrzebuje niezawodnego wsparcia.
Zespół call center tutaj jest niesamowity! Zawsze profesjonalny i niezwykle pomocny, gdy potrzebujesz pomocy. Sprawiają, że wszystko wydaje się płynne i łatwe w obsłudze.
Świetne miejsce na usługi call center! Personel jest super przyjazny, zawsze gotowy do pomocy. Komunikacja jest jasna, a zapytania sprawnie radzą sobie z zapytaniami. Gorąco polecam dla firm!
Firma przestrzega zasad zachowania zdrowej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, podlega obowiązkowym warunkom pracy, w tym obowiązkowi zdalnemu i przestrzeganiu harmonogramu.
pokaż więcej...
Plusy:
Elastyczne opcje pracy pozwalają pracownikom lepiej zarządzać osobistymi zobowiązaniami i obowiązkami.
pokaż więcej...
Minusy:
Praca zdalna może u niektórych pracowników powodować poczucie izolacji lub odłączenia od współpracowników, dlatego pracujemy w środowisku biurowym, a nie z domu.