Kupiłem wypoczynek w salonie przy fabryce 2 miesiące temu jestem zadowolony . Obsługa na najwyższym poziomie Pani ( nie będę wymieniał imienia ) pełna profeska . Oby więcej takich osób . Napewno wrócę
Zakupiłam W sklepie Black Red White Serbska Poznań na kanapę Diego- Bis na zamówienie z funkcją spania. Nie dość że zaplanowana dostawa nie doszła do skutku z powodu ponad miesięcznego opóźnienia, to po niedługim czasie zmuszona byłam reklamować towar, z powodu wadliwego wypełnienia, doszło do zniekształcenia pianki, oczywiście żądanie wymiany na nowy produkt zostalo odrzucone! Zaproponowano naprawę, na którą się zgodziłam, wczoraj dostarczono mebel, który jak się okazało po rozpakowaniu przed Pana z transportu był nie naprowiony w pełni, jedna cześć nadal się zapadala, pozostała szczelina w środkowej części mebla, o czym oświadczył Pan który przy mnie rozkładał towar. Nie zgodziłam się na przyjęcie reklamacji zażądałam zwrotu gotówki w związku z niewywiązanie się z umowy naprawy w całości mebla, Pan nie zabrał kanapy z powrotem, z uwagi na brak miejsca w aucie. Na kolejny dzień otrzymalam informację, że przecież kanapa jest naprawiona i czego ja chce. Tłumaczyłam że kanapa nie jest naprawiona, zostały wykonane fotografie defekty, Pan z transportu potwierdził stan.. A szanowna Pani Barbara specjalista ds. reklamacji nie widząc mebla po naprawie stwierdziła że mebel na pewno jest naprawiony:) zostałam potraktowana jak przedmiot a nie jak klient z szacunkiem! Nie dostałam żadnej informacji zwrotnej co w tej sytuacji, kontaktowałem się z różnymi ludźmi z biura i każdy odsyłał mnie z kwitkiem.... nie otrzymałam ani możliwości wymiany mebla na nowy a nie zwrotu gotówki w zasadzie nie otrzymałam żadnej pomocy ze strony firmy . Nigdy więcej nie zakupię żadnego produktu tego producenta, Sprawę będę kierowała do sądu konsumenckie go. Nigdy w życiu nie spotkał mnie taki brak szacunku ze strony pracowników tej firmy!!!! A te meble to zwykły bubel, nadający się do śmietnika!
Meble robione na sztukę, oczywiście jakościowo materiały to max poziom Ikei (bez obrazy, meble z Ikei naprawdę potrafią być okej). Nie polecam nikomu, chyba że ktoś patrzy tylko na cenę bo to jedyny według mnie malutki plus kupowana mebli od tego producenta. Piszę to jako osoba która pracowała na produkcji przez krótki czas.
Nie polecam tego producenta. Narożnik został zakupiony w sklepie BRW za ponad 4 tys zł. Po niepełnym roku od zakupu lewa część siedziska się oberwała i obniżyła, co uniemożliwia wsunięcie w całości wysuwanego elementu. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie z uzasadnieniem że „mebel nie został prawidłowo użytkowany”. Nie wiem jak można źle siedzieć aby doszło do takiej usterki. Nikt z firmy się nie kontaktował telefonicznie oraz nie był na miejscu aby ocenić szkodę, reklamacja została odrzucona wyłącznie na podstawie zdjęć oraz filmu. Czas użytkowania po którym pojawiła się usterka, opinie innych użytkowników potwierdzają, że meble wykonywane są źle oraz z nietrwałych materiałów, a firma nie jest godna polecenia.
Osobiście nie polecam tego producenta kupiłem ich narożnik za 4500 tyś w sklepie Brw nie dość ze dostałem po terminie to zamiast narożnika premiom dostałem narożnik jak by był składany na akord przyszedł dziurawy krzywy i nie spasowany a próbując podjąć rozmowę z działem reklamacji twierdzą ze nie maja pełnej dokumentacji reklamacyjnej .co za tym idzie na święta zostałem bez narożnika oraz odpowiedzi co dalej . W nawiązaniu do odpowiedzi to ja wszystko rozumiem ze pracują tylko ludzie ale jest tez a przynajmniej powinien być taki dział jak dział jakości a co do samego składania reklamacji to złożyłem ja prawidłowo i kompletna wraz ze zdjęciami a ze jest słaby transfer informacji między producentem a sklepem nie jest już moja wina.