Na dzień dobry dostałem bezpłatnie UPGRADE pokoju do Premium , piętro 11. Dziękuję , nie prosiłem , ale tak postanowiła miła Pani przy recepcji. Pokój w stronę miasta , cicho , schludnie , nowoczesny wystrój, wygodnie i przestronnie. Dodatkowo przystępnie cenowo. Wybrałem ten hotel z racji na bliskość do miejsca które musiałem odwiedzić , ale myślę że na przyszłość będę tu częściej. Tani garaż podziemny jak na tą część Polski ;)
P.S> duży plus za restauracje , bardzo smacznie i profesjonalnie.
* Śniadanie ; tu jest pole do poprawy. Jest ok, ale w tym miejscu wymaga się nieco więcej. Nawet świeże gofry by poprawiły wizerunek.
Biznesowy hotel zlokalizowany pośrodku warszawskiej sypialni. Podziemny parking, trochę chaotyczny, ale chyba dzięki temu jest więcej miejsc . Bardzo dobre śniadanie. Trochę przykro jak przy meldunku gościowi obok mnie zaproponowo upgrade pokoju a ja miałem od popołudnia do rana tylko taki widok i niestety zapach na korytarzu
Podczas pobytu poznałem większość obsługi, która jest bardzo miła i profesjonalnie wykonuje swoje obowiązki.
Szczególne podziękowania dla państwa z recepcji Kasi,Kingi,Kajetana.
Dla Pań sprzątających Alony i Julii.
Barmani Piotr i Radosław to pełna profeska.
Kelnerki Kamila i Nataia.
Pan Kierownik gastronomii
MATEUSZ
to odpowiednia osoba, na odpowiednim stanowisku ,a nawet powinien zarządzać całą siecią tych Hoteli Czlowiek dbający o każdy szczegół ze swoją kadrą tak aby goście hotelowi mogli w pełni komfortowo spędzać tu czas i smacznie zjeść.
Hotel w pełni zasługuje na swoje gwiazdki a my doceniamy jakość usług.
Polecam w 100%
Hotel to mury ,ale to ludzie tworzą idealną atmosferę i przyjemny pobyt pod wodzą odpowiedniego człowiekajakim jesy Pan Mateusz.
Pokój był w porządku, jednak łazienka była brudna (włosy, zacieki itd.) Pościel niskiej jakości. Brak deski do prasowania i żelazka. Wystrój hotelu przyjemny dla oka. Jedzenie w restauracji ok, ale bez szału. Śniadania również - niby duży wybór, jednak bez smaku. Obsługa pół na pół - cześć personelu była bardzo uprzejma i uśmiechnięta, cześć natomiast wyglądała jakby była tam za karę, szczególnie na recepcji.
Nie polecam tego hotelu. Zarezerwowaliśmy pokój dwuosobowy na jedną noc, noc niestety nieprzespana, zimno w pokoju. Nie było możliwości wyłączenia klimatyzacji ani też wyłączenia opcji chłodzenia. Problem zgłoszony był kilka razy, za ostatnim razem powiedziano nam, że kroś przyjdzie sprawdzić/naprawić. Czekaliśmy do około 2 w nocy, niestety nikt się nie pojawił, a my zmęczeni poszliśmy spać. Nie tylko w naszym pokoju był ten problem, tym bardziej nie rozumiem ignorancji. Rano przy wymeldowaniu wspomniałam o zaistniałej sytuacji. Jedyne co usłyszałam od Pani na recepcji to tylko „Oo przepraszamy” co brzmiało trochę ironicznie. Wystrój pokoju owszem ładny, ale w hotelu najważniejsza jest gościnność tutaj zdecydowanie tego zabrakło. Czuliśmy się bardzo zlekceważeni przez obsługę hotelową.
Bardzo dobry, praktycznie nowy hotel w niedalekiej odległości od lotniska Chopina. Pokoje nie są duże, ale wyposażone komfortowo i zaplanowane ergonomicznie. W pokoju ekspres do kawy na kapsułki, woda i mini bar. Bardzo dobrej jakości kosmetyki w łazience. Śniadanie w formie bufetu szwedzkiego - do wyboru w zasadzie wszystko i dla każdego. Obsługa hotelu na każdym kroku przyjazna i profesjonalna. Polecam z pełnym przekonaniem.
Dostałem upgrade do wyższego standardu pokoju za free + napój powitalny w barze - to bardzo pozytywne. Pokój dobrze wyposażony - deska do prasowania, suszarka, szlafrok i pełen zestaw kosmetyczny. Uprzejma obsługa.
Minusy: jakość śniadań a szczególnie dań na ciepło - poniżej oczekiwań; pościel duszna niskiej jakości, klimatyzacja centralnie sterowana (dla mnie było ok ale może to przeszkadzać)
Jak na 4 gwiazdkowy hotel tych kilka elementów dałoby się z pewnością poprawić