Nawet na pół gwiazdki nie zasługuje ten przewoźnik. Wysłałam paczkę do Anglii, która nie dotarła , przewoźnik zgubił. Masakra, jestem załamana, budzę się w nocy i sądzę, że to sen. Łzy w oczach. Na tą chwilę nie przejmują się jednostką i pomimo, że działają na rynku od dekad i jest im obojętne, że zginie jedna na ileś paczek, to mam nadzieję, że zostaną wyparci przez rzetelną firmę jak najszybciej. Brat od lat 19- tu pracuje w Anglii, przyjechał w odwiedziny do mnie. Chodziliśmy po sklepach, wybieraliśmy ubrania dla niego, śliczne, drogie/ bo jakościowo dobre, bo będzie się tym długo cieszył/LACOSTA; ECCO: LEE COOPER/tak ślicznie wyglądał, tak się cieszyliśmy.
Wiem ktoś pomyśli dlaczego nie wziął ze sobą bagażu, no nie wziął taką podjęliśmy decyzję wysłaliśmy paczkę bo na stronie FedEx-u nie ma wzmianki cytuję „…dotrze bądź nie, wysyłasz na własne ryzyko…” Omijać tę firmę.
straszna obsługa. Kurier napisał wiadomość z prośbą o kontakt, jednak przez 2 dni kurier nie odebrał telefonu. Nie było drugiej próby doręczenia przesyłki, choć na stronie internetowej firmy jest napisane, że Fedex ma obowiązek podjąć drugą próbę. Moja prośba o ponowne przypisanie zamówienia na inny adres została zignorowana. Nigdy nie udało mi się dodzwonić do centrum obsługi klienta pod numerami telefonów podanymi na stronie internetowej.
Kompletny brak kontaktu, olewactwo kompletne. Podany numer telefonu nieprawidłowy. Paczka w aplikacji leży na magazynie od 2 dni, kurier nie może trafić 300 metrów od siedziby firmy. Żałosna firma.