Niestety muszę podzielić się bardzo negatywnym doświadczeniem z krakowskim oddziałem sklepu Bodzio. Złożyłam zamówienie na konkretny produkt ( otrzymałam kartkę z potwierdzeniem i numerem zamówienia). Po kilku dniach i rozmowie telefonicznej z pracownikiem- produkt miał dotrzeć już następnego dnia. Pomimo tych zapewnień towar nie dotarł, a dwie moje osobiste wizyty w sklepie nie przyniosły żadnych rezultatów – nie otrzymałam ani wyjaśnień, ani produktu.
Dopiero po opuszczeniu sklepu otrzymałam wiadomość SMS z informacją, że zamówienie… w ogóle nie zostało zrealizowane. Taka sytuacja jest dla mnie wyjątkowo rozczarowująca – czuję się wprowadzona w błąd i pozbawiona rzetelnej obsługi klienta.
Zdecydowanie nie polecam tego punktu – brak organizacji, niekompetencja i niesłowność personelu skutecznie zniechęcają do ponownych zakupów.Strata czasu na osobiste wizyty w sklepie i dojazdy.
Profesjonalna obsługa, potrafi rzeczowo doradzić w miłej atmosferze i to nie tylko w doborze mebli. Nawet kod farby na ścianach w salonie uzyskałem . Salon przyjazny dzieciom. Dostawa szybka i na czas. Z czystym sumieniem polecam
Jestem bardzo zadowolony z zakupów w tym sklepie . Miła pomocna i kompetentna obsługa. Bardzo szybka dostawa , zorganizowane wniesienie i montaż . Po 4 dniach od zamówienia meble stoją już w mieszkaniu i spełniaja swoją funkcję. Dziękuję Panu Mateuszowi za pomoc w zaprojektowaniu pokoju.
Sklep ok duża przestrzeń jest spory wybór. Obsługa dno - wszedłem zero dzień dobry zero niczego pracownicy zajęci swoimi rozmowami. Po jakimś czasie w sklepie podszedłem do konsultanta i łaskawie pokazał mi jedna szafę wręczył katalog i powiedział że jak coś to jest przy kasie tyle obsługi.