Tak kulturalnego i przemiłego Pana jak Pan Piotr to nie spotkałem w swojej karierze :) wytłumaczył w bardzo miły i przejrzysty sposób jak dojechać na magazyn, gdzie można stanąć na noc super.. :)
Żeby dojechać do magazynu MDT najlepiej wpisać w Google Exclusive Networks Poland S.A. i dokładnie tam jest załadunek. Wjazd od strony zawiłej na przeciwko orlenu. Troszkę ciasno ale bywało gorzej. Pozdrawiam
Witam. Chciałbym podzielić się opinią. Nie jest to opinia negatywna jakich jest wiele w necie - wręcz przeciwnie. Na początku powiem że miałem problem ze zlokalizowaniem punktu serwisowego Niani Vtech. Dodzwoniłem się na infolinię i tam Pani podała mi kontakt do Pana Wojciecha (nazwiska nie podam bo Rodo:)). W dotychczasowym doświadczeniu z punktami serwisowymi/sklepami etc po raz drugi w życiu spotkałem się z osobą która chce rozwiązać problem klienta. Chce mu pomóc na tyle ile pozwalają procedury. Pan Wojtek na każdym etapie rozmowy był bardzo miły i szukał logicznego/proceduralnego rozwiązania problemu jaki miałem z nie działającą nianią. Po rozmowie oraz kliku smsach (dzisiaj żeby ktoś napisał smsa do Klienta to zadość) przesłałem zepsuta nianię na adres wskazany w emailu. Był to wtorek. Kurier odebrał ode mnie nianię w środę, czyli w Krakowie była w czwartek. Dziś mam piątek i niania o 12.20 była u mnie w domu. Nowa, nie naprawiona bo nie można było naprawić. Jezli ktoś się zastanawia czy kupić nianię Vtech czy jakaś inna POLECAM właśnie vtech że względu że w przyszłości jak się pojawi problem to Veracomp na pewno go rozwiąże. Bardzo Wam dziękuję za tak szybkie działanie i wyjście naprzeciw oczekiwaniom Klienta. Na pewno będę kupował zabawki vtech (mam ich trochę) wiedząc że jak coś się zadzieje to nie będzie problemu z serwisem.