Kupiłem całą armature Excellent i bardzo żałuję. Chrom się przebarwił, głowiczki chodzą bardzo ciężko przy użyciu ciepłej wody, serwis który przyjechał bardzo niekompetentny - odradzam!
Otrzymałem pękniętą wannę i po złożeniu reklamacji natychmiast stwierdzono, że to nie ich wina. Pęknięcie minimalne, którego nie było widać pod zabezpieczającą folią. Brak jakiegokolwiek zainteresowania problemem tylko natychmiastowo odrzucona reklamacja z wrzuceniem fragmentu ich regulaminu. Zero empatii i poszanowania dla klienta. Sprzedać produkt i zapomnieć. Nie polecam i przestrzegam innych!
Chciałam bardzo podziękować za pomoc przy przesłaniu brakującego elementu do bidetu! Gdyby nie wyrozumiałość i zrozumienie pana Dawid Mieczkowskiego z działu serwisu i reklamacji nie byłabym w stanie wykończyć toalety. Świetna firma, bardzo się cieszę, że wykończyliśmy z nimi prawie całą łazienkę i toaletę. Jak najbardziej polecam i serdecznie dziękuję jeszcze raz.
Ogólnie nie polecam. Dlaczego? Bo moje spostrzeżenia pokrywają się z wcześniej przeczytanymi opiniami - ja też uważam że wanny są fabrycznie uszkodzone, może nie wszystkie no ale - na jednym mieszkaniu wanna za połowę ceny tej z Excellent i żyje - a na nowym mieszkaniu wanna za 1200pln, ma już jedno pękniecie, serwis stwierdził że wanna była uderzona co widać od spodu (a od spodu wszędzie wygląda tak samo). Wada wyszła po miesiącu użytkowania, nie do naprawy, a wczoraj zauważyłem kolejne pękniecie akrylu zupełnie w innym miejscu. Chciałem mieć piękną wannę a mam bubel. Wstyd. Obiecanki ze strony serwisanta że mimo odrzucenia reklamacji się dogadamy uważam za bajkę na odp****ol.
Reasumując, mam popękaną wannę która nawet nie ma roku.
Dla niezdecydowanych - idźcie do marketu budowlanego i kupcie sobie wannę jaką chcecie, za pół ceny tej excellent'owej, z ew. reklamacją produktu też nie będziecie mieli problemu. Fakt, biel tej wanny jest świetna, ale co z tego jak akryl samoistnie pęka? A przecież podobno jest taki świetny, z Wlk Brytanii.. Coś procesy produkcyjne kuleją.