Dotyczy konkretnie sklepu internetowego Origins (podlegającego pod EL Poland). Jeżeli jedyną opcją dostawy jest kurier, niech ten kurier chociaż dostarcza przesyłkę, a nie zostawia ją w przypadkowym punkcie odbioru bez jakiejkolwiek informacji! Zmarnowałam 4 godziny siedząc w domu. Reklamacja do UPS poszła, ale jakakolwiek opcja skontaktowania się ze sklepem inaczej niż telefonicznie jest niedostępna. Gdyby trafiło na osobę mniej zorientowaną w Internecie, czekałaby do uśmiechniętej śmierci. Dopóki dostawy realizowane będą w sposób nierzetelny i nieprofesjonalny (i bez porządnej obsługi klienta), nie zamierzam nic tam więcej kupować.
Najgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam. Zakupiłam kosmetyki za 560 PLN. Nie dostałam żadnego powiadomienia o wysyłce i numerze przesyłki. Po dwóch tygodniach dowiedziałam się, że odmówiłam (????) przyjęcia przesyłki i została odesłana z powrotem. Korzystają z UPS - najgorsza firma kurierska. Panie na infolinii nic nie mogą i nie ma osób decyzyjnych. Nie kupujcie w tym sklepie internetowym!!!!!
CLINIQUE SKLEP INTERNETOWY: brak jakiegokolwiek szacunku do klienta- zamówienie złożyłam 26 maja na ponad 500 pln - pomimo moich telefonów nawet raz nie nastąpiła próba dostarczenia przesyłki pod wskazany adres (centrum
Warszawy)- dzwoniłam do Clinique 3 razy z prośbą o info co się dzieje z moim zamówieniem. w końcu poprosiłam o zwrot środków - odpowiedziano mi 21 czerwca że zwrot został zlecony i wpłynie na konto do 14 dni po zleceniu. mamy 8 lipca czyli grubo po 14 dniach a pieniędzy nadal nie ma na koncie.
ten sklep to jakiś żart - omijajcie z daleka!!! jest dużo lepszych i tańszych marek a na pewno z lepszym podejściem do klienta..
Najgorsze podejście do klienta z jakim spotkałam się od lat. Zamówienie internetowe zrealizowałam 25.11 i tego samego dnia pieniądze schodzą z konta. Czekam cierpliwie na moją przesyłkę, po czym 07.12 po moim kontakcie z infolinią dowiaduję się, że zamówienie zostało anulowane!! Żart!! Pieniądze nie zwrócone - podobno przelew zrobiony 03.12. Chyba gołębiem pocztowym go puścili, bo do 07.12 nie został zaksięgowany zwrot środków. Nigdy, przenigdy nie dokonam zakupów żadnego produktu z EL.
Uwaga na zakupy w sklepie internetowym Estee Lauder.
Odeslalam zamowienie w całości, nieotwarte, sklep nie zwraca pieniędzy, a juz ponad 2 tygodnie temu otrzymał zwrot towaru. Infolinia nie pracuje jak należy, na maile odpowiadają, że juz zwracają zwrócili, zwrócą i tak w kółko. A pieniędzy nie ma. Musze sprawe zgłosić bo ta firma nie stosuje się do prawa konsumenckiego, regulaminu i liczy, że klient nie zauważy, że zwrotu nie otrzymał. Jak chcesz mieć takie sytuacje to kupuj w ten nieuczciwej firmie. Ja już nie zamówię u nich nic. A sprawe zgłaszam.