Veidik jest opieszały, świadczy miernej jakość usługi, dokonane poprawki i estetyka w budynku to prowizorka, zaprawki, gładzie, kolory farb. Brak chęci współpracy, ignorancja w stosunku do właścicieli jako istotnego głosu wspólnoty. Ich zarządzanie, a raczej kompletny jego brak to ewidentnie niegospodarność! Brak jakiejkolwiek transparentności. Jedna gwiazda to i tak za dużo.
Najgorszy zarządca nieruchomości. Nie potrafią nic zorganizować, nie odpowiadają na maile i telefony, opłaty z kosmosu, zadłużenie poza wiedzą wspólnoty. Jedyne co potraficie to zdzierać kase.
Nie ma możliwości skontaktować się mailowo z działem rozliczeń ani administratorem. Prośba o interwencje wysłana na ogólnego maila spółki i również brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Trudno jest mi udać się osobiście do administratora, bo sam pracuję, więc skoro są maile i pobierane są opłaty za zarządzanie to wypadałoby mieć tyle przyzwoitości i odpowiedzieć na pytanie mieszkańca. Czy gdybym ja nie wywiązywał się ze swoich obowiązków wobec państwa firmy i przelewał czynsz pomniejszony o opłatę za zarządzanie to firma uznałaby, że skoro nie płacę to w sumie nic takiego się nie dzieje? W drugą stronę również powinno to działać i chciałbym uzyskać odpowiedź na podstawowe pytania. Poza tym zarządca jak zarządca. Woda rozliczana raz na pół roku. Miejsca parkingowe w zimie nie odśnieżane, latem również nikt o nie nie dba. Ewentualne usterki szybciej lub wolniej, ale w końcu są usuwane, choć jakość tych napraw często pozostawia sporo do życzenia. Latarnie na osiedlu świecą zależnie od bliżej nieznanych czynników, dwa dni świecą, pięć dni nie.
Brak kontaktu z zarządcą budynku. Od paru tygodni nie odpowiada na kontakt mailowy, mimo wcześniejszej rozmowy na terenie osiedla i zapewnieniu o kontakcie na następny dzień. Natomiast wszystkie maile do veidika są przekierowywane do zarządcy budynku. Błędne koło. Rezultat - brak odpowiedzi.