Moim zdaniem jedna wielka porażka!!!awizacja na godz:8 przyjechałem o godzinie 7 i odrazu kazali mi jechac pod rampe gdzie sie milo zaskoczyłem ale czar szybko prysł jak utknołem pod tą rampą na 8h i tlumaczenie ze towar szykuja noe pozdrawiam i radze omijać to miejsce !
Aviz na rozładunek 14.00.Byłem 4h wcześniej bo miałem nadzieję na cud.14.30 rozładowany ale na dokumenty czekam już godzinę.Koleś w biurze powiedział, że to nie jest tak jak mi się wydaje.
Nie wiem skąd takie opinie, ja przez korek na A4 byłem spóźniony 15 minut i wyjechane 4.28 Powiedziałem Panu że niestety dojechałem na końcu czasu i nie mogę się ruszyć i nie było problemu , rozładunek też szybciutki , jeszcze tylko prysznic I rura
Jak by się dało to 0 gwiazdek , wogole się nie stosują do awizacji z rozładunkiem , awizacja na 8 rano a o 11 się podstawilem pod rampę i po półtorej godziny stania pod rampą w końcu zaczęli , na pytanie kiedy się wezmą za robotę lider odpowiedział ze mamy czas . Nie polecam , jest tragedia , robić się im nie chce i na wszystko maja czas tylko nie na robote
Miałem programowanie na 09:00, dotarłem przed 9. Portier spojrzał na mój numer referencyjny. Mam rampę o 11:30 z ciężarówką na niej. Bardziej zdezorganizowany i nieludzki zespół znajdziesz w kilku miejscach. Popełnili błąd, a potem nie chcieli go naprawić. To smutne, że żyjemy w takim świecie.
Przed udaniem się tutaj, aby załadować, przeczytałem wiele negatywnych recenzji, które źle się tutaj komunikują. Kiedy przyjechałem, byłem zaskoczony. Strażnik jest pełnoletnim mężczyzną i wtedy próbował się ze mną porozumieć po angielsku. Wszystko zostało opowiedziane i wyjaśnione. Po rzuceniu rampy 14 i podjechaniu do góry zdałem sobie sprawę, że automatyczna buta odetnie mi błotniki.Pracownik wyszedł i też mówił po angielsku.Widząc sytuację zadzwonił do szefa i on też mówił po angielsku i uprzejmie zaproponował, że przeniesie się do rampa 9, gdzie nie ma buta.
Rezultatem jest super firma, najważniejsze jest, aby być uprzejmym.
Czas pracy to nie u nich, kierowca na załadunku zgodnie z ustaleniami z samego rana, info ze towar od 19. Po pauzie wzięli go o 20 pod rampe, ale załadowali dopiero o 1 w nocy, gdzie tu logika. Nie polecam
Parodia ostatnio pod rampą stałem 4,5 h czekając na 1 paletę a dzisiaj to samo tylko nie wiadomo ile zejdzie bo jestem w trakcie oczekiwania na tę paletę. Po prostu jak nie mają gotowego towaru przy rampie to nie powinni ściągać aut z parkingu pod rampy!!!
Omijać ! Czas pracy kierowcy niestety mają tu za nic . Rampy prawie puste , a parking oczekujących pełny . Kolejna sprawa , zasadność rejestrowania się na ochronie w kasku ?! To są kpiny ? Firma wytlumaczy to pewnie BHP , to mnie interesuje czy dyrektor albo kierownik tej firmy siedzi w pracy w kasku ? Nie , a dlaczego ? Przecież to bezpieczeństwo . Na hali przy rozładunku bądź załadunku to ok , ale do zarejestrowania przyjazdu ?
Firma która nie szanuje czasu kierowcy, załadunek kontenera to jakieś dno trwające 6.5 godziny. Za dokumentami trzeba czekać plus później na odprawie żart w formie zmiany faktur itp gdzie sie spędza następne kilka godzin…
Ostatnio załadunek według awizacji żadnych problemów opinie są różne ale poszło sprawnie parking przed firma z tego co mówili można spać przed pójściem do ochrony obowiązkowa kamizelka i kask
Szkoda że nie można dać -10. Według zlecenia załadunek 12-13. Rejestracja o 11:00 pani poinformowała że załadunek będzie o 23:00, podjazd pod rampę 22:15 koniec załadunku 23:30 jakiś kabaret szkoda czasu i nerwów na tą firmę lepiej to omijać z daleka i to szerokim łukiem