Nie zamawiajcie od nich z Zalando! Zapomnijcie, że dostaniecie kiedykolwiek swoją przesyłkę. Z opłatą z góry za zamówienie, to nie mają problemu. Zaczynam wątpić, czy kiedykolwiek dostanę towar albo pieniądze. Zdecydowanie nie polecam!
Nadrzędna wartością powinien być zadowolony i wracąjący klient,
a nie szarpanie się ze stałym klientem o kilkanaście złotych po sprzedaży chłamu który nie wytrzymał do pierwszego prania.
Inne grzechy:
Rozmiarówka z kosmosu podane wymiary oczywiście często się nie zgadzają, realnie raz pasuje M raz XXL - chybił trafił.
Ubrania nowe i niby pełnowartościowe często wysyłane były uszkodzone np. rozdarte, i konieczny zwrot.
Jakość też nie powala w stosunku do ceny.
W końcu otworzyłem oczy po potraktowaniu przez Espir klienta (Allegro Protect przyznało rację i zwróciło mi pieniądze) do was nigdy nie wrócę, i odradzę innym.
Niesmak noszenia waszych zakupionych do tej pory ubrań niestety już pozostanie.
Kurtka zamówiona przez Zalando dnia 09.03, dotarła dopiero 25.03 po wielu ponagleniach i telefonach zarówno do siedziby ESPIR, Ombre jak i samego pośrednika Zalando. Myślę, że gdyby nie to, kurtki bym nie otrzymał do dziś. Nie wiadomo kto prowadzi wysyłkę organizowaną przy sprzedaży pośredniczej w Zalando, ale wychodzi na to, że albo mają te osoby gdzieś klienta, albo sprzedają towar, którego nie ma nawet jeszcze w kraju, tylko jest dopiero sprowadzany z Chin. Strata nerwów i czasu. Specjalnie zamawiałem towar z wyprzedzeniem 2 tygodniowym, przed wyjazdem zagranicę, mimo tego musiałem zakupić inną, u rzetelnej firmy na dzień przed wylotem. Kurtka jakości przeciętnej, z drobnymi mankamentami. Powinienem żądać rekompensaty za stracony czas lub zwrot pieniędzy, ale z tego co widzę po opiniach, szkoda prądu na to.
Zdecydowanie polecam zakupy w tym sklepie! Cenię go sobie za szeroki, ciekawy i oryginalny asortyment, bardzo dobry stosunek ceny do jakości, dobrą lub bardzo dobrą jakość materiałów i wykonania, szybkość realizacji zamówień, system punktów, które można wymieniać na rzeczy. Ombre należy do mojej ścisłej czołówki sklepów online.
Mankamenty jakie można wskazać są dwa - brak darmowego zwrotu towarów oraz czasami wysyłka opakowana jest tylko w foliopak.