To co się stało z e obudowie to dramat nawet w sklepie zamówić butów nie można tamta forma była zdecydowanie lepsza. Ostatnie zakupy jakie dokonałam w tym sklepie
Nie polecam zakupów w sklepie eobuwie. Dokonywany zakup internetowy (06.04.2025), zamówienie miało zostać dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych, co skłoniło do zakupu akurat w tym sklepie. W aplikacji śledzenia paczki, 5 dni status nie ulegał zmianie. Po kontakcie z firmą kurierską okazało się, że paczka uszkodzona i skierowano zapytanie do Eobuwie, czy dostarczyć ją klientowi, czy zwrócić do nadawcy. Następnego dnia status paczki zmienił się na "nadano zwrot do nadawcy". Po wysłaniu maila na kontakt eobuwie i opisaniu problemu, dostałam odpowiedź zwrotną po kilku dniach, że firma kurierska nadała zwrot i zachęcają do ponownego złożenia zamówienia. Nie wskazano również informacji, w jaki sposób dostanę zwrot środków za buty, które nie zostały mi dostarczone. Wciąż czekam na kontakt w tej sprawie, bo nie dostałam ani butów ani zwrotu środków. Żenada!
Bardzo profesjonalna i miła obsługa, można zrealizować wszystkie nawet najbardziej wyrafinowane oczekiwania. Szybka realizacja, bardzo duży wybór. Szczególnie wyróżnia się Pani Maria. Jeszcze raz polecam e-obuwie Toruń Copernikus.
Sklep stacjonarny jak i internetowy fenomenalny...super ceny i rewelacyjne promocje. Kupuję ty buty sportowe jak i wizytowe dla siebie i syna. Obsługa w sklepie przemiła nie grymaszą gdy się przymierza 3 i kolejną parę butów. Ekrany dotykowe do przeglądania oferty- genialny pomysł. Na Eobuwie kupiłem już ponad 20 par butów . Ja i syn zadowoleni jesteśmy. Polecam aplikację jak i sklep stacjonarny.