Zamówiony fotel barberski został wysłany niekompletny. Brak instrukcji jak skręcić. Jeden fotel ktory był kompletny udało sie skręcić, ale to dzięki znajomemu który już to robił kilka razy. Reklamacja oczywiście nie została uwzględniona. Niestety nawet prosba żeby sprzedać brakujące elementy nie przyniosla skutku, bo zwyczajnie mają tego brak. Byle sprzedać wysłali niekompletny sprzęt.
Wymiana maili z obsługą klienta pozostawia wiele do życzenia. Stoi fotel jako niedokręcone zabaweczka o wartości prawie 3 k!
Wysyłka w 24h trwała 7dni i to tylko dzięki temu że dzwoniłem pospieszyć wysyłkę kilkukrotnie
Paczka przyszła zmasakrowana otwarta i lekko owinięta folia
A co najlepsze przysłali nie ten fotel który zamówiłem
moje ostatnie zakupy w tym sklepie
Omijać z daleka
Przysłali nie ten fotel ale uwaga kazali odesłać złe części oni dosla dobre .
Oczywiście nie mogą mi wysłać nic zanim ja im nie odeśle części... chore także jestem bez fotela czekam na kuriera odsyłam części. Dostaje w końcu paczkę i co się okazuje? Czesci które przysłali nie pasują do tego fotela który już mam w domu i nie mogę go złożyć bo nie mam części...
Dosłali części ale oczywiście coś musi dalej nie pasować ok części są biorę się za składanie fotela okazuje się że fotel poprostu jest nie do złożenia bo to jest zbiór części zamiennych nie kompletny fotel
Finalnie okazało się że ten fotel był już odsyłany do enzo z powodu braku części i nie pasujących elementów
Koniec końców straciłem miesiąc i nie mam fotela bo muszę odesłać to co mi przysłali bo nic z tego nie poskładam
Firma drucik, wysłali mi nożyczki fryzjerskie używane, poniszczone, zniszczenia w postaci:rysy, otarcia, pęknięcia, plamy na metalu po zamoczeniu w wodzie, a następnie stwierdzili że to wina kuriera i oni nie ponoszą za to odpowiedzialności, gdyż kupiłem to na firmę. Dziadom szkoda oddać klientowi 35zł!!! , stanowczo ODRADZAM kupowanie u takich sprzedawców!!!
Jedna gwiazdka to za dużo. Zamówiłem fotel barberski który miał zostać wysłany w ciągu 24h. To tylko informacja dla którzy mają zapłacić za produkt a później jakoś to będzie przez tydzień próbowałem dowiedzieć się co z moim zamówieniem każdego dnia słyszałem ,że fotel danego dnia opuści magazyn. Po tygodniu przy kolejnej próbie kontaktu dowiedziałem się ,że nie ma już na magazynie produktu który zamówiłem i za który zapłaciłem , ale pan z infolini powiedział ,że mogę wybrać inny i zostanie on do mnie wysłany. Wybrałem fotel droższy o 300zl. Po tygodniu dojechał do mnie fotel a raczej jakiś szrot nie było elementu który nie był by uszkodzony albo porysowany , sprawę zgłosiłem do działu reklamacji gdzie mają swojego klienta za śmiecia i oferują 100 zł rabatu za fotel który wyglada jak używany. Wciskają klientą śmieci. Próbowałem dojść z firmą enzo do porozumienia i pokojowego rozwiązania sprawy bez skutku.
Zamówiłem fotel barberski dnia 28luty realizacją 24h. Po tygodniu przyszła paczka oczywiście ze złym towarem ktory byl ewidentnie uzywany i uszkodzony. Dokonałem zwrotu zgodnie z ugoda przez sklep.
Kurier po zwrot przyjechał 9marca a paczkę dostarczył do firmy 10. Po kolejnych kilku dniach otrzymuje meil że paczka nie jest kompletna i nie moze byc dokanany proces wymiany a wysłałem dokładnie to co otrzymałem.
Od zakupu mijają 3tygodnie a ja nie mam ani kasy ani towaru.