Jak powiedziała jedna ze stewardess kiedy do niej podszedła inna i powiedziała że w środku samolotu jest bardzo zimno "nie interesuje mi to, gorąco mi jest. Dziękuję bardzo, teraz leżę chory w turcji
Jedna wielka porażka,pouszkadzali bagaże,na jedną walizkę złożyłem przez formularz wniosek reklamacyjny zlozony prawidłowo,zero reakcji,zero odpowiedzi na e-maile
Zdecydowanie odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tym przewoźnikiem. Uszkodzono mi bagaż podczas podróży która odbyła się w lutym. Do dziś walczę o jakiekolwiek odszkodowanie. Oczywiście kontakt jest bardzo utrudniony, ponieważ jedyna opcja to formularz online.
5.01.2023 EnterAir lot 4323 z Rzeszowa do Hurghady, awaria samolotu, podstawiony drugi samolot. Gdy zbliża się 3 godziny opóźnienia szybko zaganiają nas do samolotu i ruszamy. W Hurghadzie okazuje się że nasze bagaże ( ponad 100 walizek ) zostały w Rzeszowie. Zostaliśmy w kurtkach i kozakach przy temp 25°C. Po złożeniu reklamacji na lotnisku w hotelu byliśmy o 3 nad ranem 6.01.23 a bagaże odzyskaliśmy w niedzielę 8.01.23 o godz.23.00. W drodze powrotnej na lotnisku w Rzeszowie dowiedzieliśmy się że nasze bagaże pozostawiono na lotnisku na polecenie I za wiedzą Linii lotniczych EnterAir. Okazuje się że nie było czasu na załadowanie naszych bagaży bo opóźnienie wylotu zamknęłoby się w ponad 3 godzinach a co za tym idzie wypłata po 400 € wszystkim pasażerom szarpnęło by nieźle portfelem Enterka.
Teraz zwlekają z wypłaceniem jakiej kolwiek rekompensaty odbijając piłeczkę.
To był nasz pierwszy i ostatni lot z tą firmą. Nikomu nie polecam nawet swojemu wrogowi lotu z EnterAir bo przypłaci to ogromnym stresem i nerwami. NIGDY WIĘCEJ !!!
Po wykupieniu biletów i sprawdzeniu opinii o liniach Enter Air byliśmy nastawieni raczej negatywnie. Głównie baliśmy się zniszczenia bagażu i dużych opóźnień przy jego odbiorze. Natomiast nic takiego się nie stało, zarówno na lotnisku w Tiranie jak i w Warszawie czekaliśmy na bagaż do pół godziny, uszkodzeń brak :). Plus dla pilota który mówił nad jakim państwem aktualnie przelatujemy :)
Kochanie ludzie...ręce opadają. Ponad 10 godzin lotu, nawet pol kropli wody nie dostałem.jak sardynki w puszce to pomijam...rozumiem 3 godzinny lot , mało miejsca, zero wody czy posiłków. Ale 10 godzin lotu, zero jedzenia i zero wody. Pewnie...można kupić... gdy chciałem nie było. Jak słuchałem ludzi którzy opowiadali lecąc na Zanzibar, że woda nieograniczona, że 3 posiłki ciepłe....masakra !!!! Innymi słowy czuć że to polski przewoźnik. ZENADA, MASAKRA ! WSTYDZCIE SIE eNTER air....
Świetna linia lotnicza, miękkie lądowania, pyszne jedzenie, piloci dobrze wykształceni, samoloty Boeing 737 800 i 737 MAX 8 są bardzo dobrymi modelami samolotów. Polecam wszystkim tę linie!
PS : Zniszczone walizki to nie wina Lini lotniczej tylko obsługi lotniska.
Podróżowałem 4 razy samolotami tego operatora. Ogólnie maszyny Boeing są w dobrym stanie, w środku czysto i wygodnie. Moje loty zakończyły się pomyślnie więc umiejętności pilotów określam jako bardzo dobre. Natomiast uwagę mam co do obsługi podczas lotu - strasznie nie podoba mi się forma sprzedaży obwoźnej perfum, zegarków itp. podczas której korytarz samolotu jest zablokowany i często ludzie czekają aby dostać się do WC. Trochę to żenada jak w pksie z lat 90.