Cały czas, ciągle ile mieliśmy do czynienia z lotem przez EnterAir to porażka.... opóźnienie co najmniej od 30 do 60 min . Męczenie pasażerów , strasznie wszystko długo.
Brak mi słów. Nie polecam.
Miejsca pomiędzy fotelami strasznie mało i strasznieniewygodne, serwis słaby, nawet wody nikt nie podaje z opóźnieniem na prawie 1,5 godziny. Klimatyzacja słaba. Przykro, że po raz kolejny to samo.
Chaotyczna organizacja na odlotach z Terminalu 3 lotniska CDG. Bardzo twarde siedzenia, za mało miejsca na nogi. Dodatkowo nasz lot o 21:10 był opóźniony (przesunięty na 21:50).
Obsługa stara się pomagać w razie problemów. Niestety głównym zadaniem stewardów jest sprzedaż. Pomimo później pory obsługa przedstawia pełną ofertę sprzedaży, przy maksymalnym nagłośnieniu. Gdy kapitan opowiadał o szczegółach lotu prawie nie było go słuchać. Samolot czysty, dość dużo miejsca na nogi. Ceny niezłe jak na pokładowe. Polecam jednak skupić się na pasażerach, niekoniecznie na ich portfelach.
Podczas lotu Enter Air proponuje jedzenie w tym pierogi ukraińskie, na jakie licho zmieniają nazwę pierogów ruskich co to ma być? Firma jest niedoinformowana z kąd pochodzą te pierogi (Ruś czerwona- Galicja Wschodnia) Dodatkowo nie przyjmują płacenia kartami Rosyjskimi przez co Polski przewoźnik nie zarabiaja i upadną i tego im życzę. Koniec latania Enter Air
Jak powiedziała jedna ze stewardess kiedy do niej podszedła inna i powiedziała że w środku samolotu jest bardzo zimno "nie interesuje mi to, gorąco mi jest. Dziękuję bardzo, teraz leżę chory w turcji
Jedna wielka porażka,pouszkadzali bagaże,na jedną walizkę złożyłem przez formularz wniosek reklamacyjny zlozony prawidłowo,zero reakcji,zero odpowiedzi na e-maile
Zdecydowanie odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tym przewoźnikiem. Uszkodzono mi bagaż podczas podróży która odbyła się w lutym. Do dziś walczę o jakiekolwiek odszkodowanie. Oczywiście kontakt jest bardzo utrudniony, ponieważ jedyna opcja to formularz online.