Po prostu polecam bardzo. Miła, profesjonalna obsługa.
Pomoc i zaangażowanie w procesie przyspieszenia załatwienia sprawy ze strony Pana. Nie spodziewałem się tak miłej i rzetelnej współpracy. Po takim załatwieniu sprawy urzędowej lepszy humor na cały dzień oraz zdecydowanie obalony mit załatwiana spraw w urzędach w Polsce. Dziękuje jeszcze raz Panu za pomoc.
Profesjonalne doradztwo i obsługa klienta. Rzetelne i jasne wytłumaczenie dalszych procedur. Miłe zaskoczenie życzliwością i zrozumieniem Pana polecam serdecznie, sama przyjemność iść i coś załatwiać
Pani urzędnik od wydawania wniosków o przyłącza powinna zostać pracownikiem roku we wszystkich urzędach w kraju . Mega profesjonalne podejście do człowieka. Nic dodać nic ująć .
Niech się już wreszcie ta pandemia skończy! W energa obrót na Piłsudskiego miła Pani za pleksą, konkretna odpowiedź. Na Wyszogrodzkiej mily Pan ochroniarz- zakaz wstępu, wejście tylko do linek! Dokumenty w kopertę i do skrzynki! Jak coś nie tak będzie w kwitach, znowu 70 km przyjeżdżaj! W sklepach można zakupy robić, a tam zakaz wejścia! Koronawirus to dla nich zbawienie! Trzeba zaufany profil stworzyć i omijać tych urzędasów, może będzie ich można mniej zatrudniać, do truskawek pójdą...
Dodatkowe opłaty za obsługę w kwocie 24zł miesięcznie, niedziałający notorycznie panel energa24, FV przychodzą co 3 - 4 miesiące... ODRADZAM podpisywanie umowy z tym dostawcą energii!
Wciskają umowy z ukrytymi opłatami handlowymi, dzięki czemu klient zużywając energii za 10zł płaci ponad 120zł różnego typu opłat handlowych, przesyłowych, OZE itp.