Naliczają dodatkowe opłaty o czym nie informują, dowiadujesz się o tym przy płaceniu rachunku... Po czym stwierdzają, że "tak ma być" bez sensownego uzasadnienia...
Awarie - operator SA to powinna być ich nowa nazwa, a na motto proponuje „nie wiem, nic mi nie wiadomo”.
Kontakt zerowy, konsultanci jak zacięta płyta - o ile w ogóle da radę się z nimi skontaktować. Niemili, chamscy, potrafią się rozłączyć w trakcie rozmowy w pół zdania.
Pogoda czy niepogoda - ciagle coś się dzieje i wielka potrzeba „miganiem” światłem, jak na dyskotece.
Wielka szkoda, ze Google nie udostępnia opcji dania 0 gwiazdek.
Zadzwoniłam do energa operator w sprawie doładowania licznika przedplacowego i okazało się że to nie ta spółka zajmuje się sprzedażą energii Na prośbę o wskazanie właściwej spółki Pani na infolinii stwierdziła że nie jest upoważniona do udzielenia informacji Pytanie czy nazwa spółki jest tajna? jest daną osobową? czy też tylko zła wola osoby na infolinii
AWARIA - zadzwoń 991 lub napisz sms na numer 3991 z treściom AWARIA i dostaniesz sms z linkiem do strony lub Zgłoś to na stronie lub patrz w sms, jak sprawa dotyczy ZAGROŻENIA ŻYCIA to nie czekaj na zgłoszenia operatora i nie wypełniaj formularz a odrazy wciskaj 0 i czekaj jak najmniej 2 godziny 30 minut zęby MOŻE powtarzam MOŻE ktoś odbierze telefon ale nic 000000000 % kontaktu, twoje życie jest zagrożone? poczekaj do rana jesteśmy do twojej dyspozycji od 07:00 do 17:00 lub patrz w TVP1 "jak to mogło się zdarzyć" . Poco numery alarmowe jak i tak Jesteś zdany sam na siebie.