Urządzenie akumulatorowe do podlewania ogrodu się zepsuło. Zostało odesłane. Po jakimś czasie przyszła odpowiedź, że otrzymam urządzenie zastępcze. Niestety po tygodniu brak dostawy, brak jakiejkolwiek informacji i nawet nie można się dodzwonić na infolinię. Są upały a ogrodu podlewać nie mogę. Szkoda bo mam sporo urządzeń X-Charge i chciałem powiększyć tę rodzinę ale już sobie odpuszczę....
Serwis to jakaś kpina! wysłałem piłę akumulatorową do naprawy bo wałek do którego jest mocowana piła ma luz i piła lata jak chce to dostałem dziś paczkę z nie naprawionym sprzętem ,,reklamacja nie zasadna urządzenie sprawne ,to pytam się to po co mam opisywać usterkę zgłaszając na stronie einhell naprawę gwarancyjną, skoro i tak nikt tego nie czyta a tymbardziej serwis nie ma zielonego pojęcia !
Wysłany opis przy zgłoszeniu biała kartka odpowiedź 10 min pracy silnik pracuje czy wy jesteście poważną Firmą może personel jest nie odpowiedni bo uważam że to jest jakiś żart
Poczekam aż mi palce utnie wtedy mam dowód jak serwis naprawił narzędzie tnące i te 10 min naprawy poprostu śmieszne a usterka dotyczyła luzu wałka a nie silnika !.
Zdecydowanie polecam serwis.Robot koszący rozładował się bo się zakopał i bateria padła całkiem i stacja nie wykrywała jej. Serwis po rozmowie telefonicznej wysłał nie odpłatnie nową ładowarkę i bateria ruszyła. Polecam za szybką wysyłkę i za kontakt z firmą.
Dramat obsługa. Mają daleko klienta. Kupiłem em szlifierkę mimośrodowa na akumulator i po miesiącu po kilku razach użytkowania zaczęła gwizdać, piszczeć. Wyraźnie to zaznaczyłem jak również na etykiecie wysyłkowej Einhell wyraźnie to napisał. Dostałem natomiast ok pracy dniach niedosc że brudna szlifierke to jeszcze na raporcie napisał że chodzi. A nie to było do zweryfikowania tylko to skąd ten pisał bo może się zepsuć w każdej chwili. Skoro nie piszczała wcześniej a po miesiącu zaczęła więc coś się zaczęło dziac. Obsługa i podejście do klienta poziom zero, wręcz chamski. Powinni się wstydzić.