Edytowałam opinię, po rozmowie z Kierownikiem Salonu. Byliśmy w Salonie kolejny raz i spotkaliśmy się z uprzejmą obsługą. Paniom Projektantkom - Kamili K. oraz Pani Kasi S. - bardzo dziękuję za poświęcony czas i rzeczowe podpowiedzi.
NIE POLECAM
Wybór płytek bardzo duży, ciekawe ekspozycje i to by było na tyle. Miejsce nieprzyjazne. Obsługa bardzo nieprzyjemna, absolutnie nieprofesjonalna. Pani projektant (Boże broń przed współpracą z tą Panią) wyniosła, nieuprzejma, odpychająca. Jesteśmy bardzo rozczarowani, bo niewykluczone, że bylibyśmy zainteresowani płytkami oraz armaturą do całego mieszkania. Wydawałoby się, że minimum kultury oraz stosownego zachowania wobec Klientów, w dzisiejszych czasach, jest normą.
Niestety nie w EGEN. Pracownicy stojący pięć kroków przed nami, wulgarni, obraźliwie wyrażający się o innym Kliencie (rozmowa o czarnych przecenionych szafkach).
Piętnaście minut przed zamknięciem, oczywiście nie zamierzałam zadawać zajmujących czas pytań, miałam krótkie pytanie, a już niezadowolenie pobocznych Pracowników (do których nawet nie zamierzałam podejść), że przecież już nie ma czasu, naburmuszone: "przecież zaraz zamykamy".
Poprosiłam o ustalenie producenta i nazwy płytek, które zostały już wycofane, bo podobał mi się ich odcień i chciałam pokazać kolor swojej Projektantce - oczywiście spotkałam się z odmową.
Pół godziny w Salonie, a taki koszmarek na każdym kroku. Może macie Państwo Kierownika Salonu, Menadżera, który wie cokolwiek o szacunku do Klientów?
Wszystkie Salony łazienek, w których do tej pory byliśmy, wyróżniała super Obsługa, kultura, uprzejmość, jakość. Pracownicy zainteresowani, niezwykle pomocni, życzliwi, a EGEN - niefajnie, mocno słabo.
pokaż więcej...