Pracownicy Eco Sopot robią co mogą żeby utrzymać miasto w czystości oraz odciążyć nas mieszkańców od ogromu śmieci jakie my produkujemy każdego dnia. Mają naprawdę dużo cierpliwości do ludzi, którzy notorycznie łamią zasady segregowania i przygotowywania własnych śmieci do utylizacji, utrudniając im tym samym pracę. Dziękujemy, że jesteście!
Firma - koszmar. Żyją mentalnie w ubiegłym stuleciu. Współpraca z nimi to dramat. Harmonogram odbioru śmieci to jedno - realia to zupełnie inna kwestia, robią w tej dziedzinie co chcą. Kontakt telefoniczny - praktycznie niemożliwy, aby się dodzwonić, trzeba mieć anielską cierpliwość, a jak już się człowiek dodzwoni, to przełączają do osób, których akurat tego dnia nie ma w pracy. Kontakt mailowy - ograniczony: nie odpowiadają na maile lub odpowiadają udzielając niepełnych informacji, w dodatku z kilkudniowym opóźnieniem. Biurokracja z którą należy się zmierzyć chcąc złożyć deklarację, to wyzwanie dla naprawdę zaprawionego w tej dziedzinie człowieka.
Firma do likwidacji. Zarządzający nią powinni przeanalizować jej funkcjonalność i działanie, albo się zwolnić.
Kontakt z biurem jest wręcz ujemny, uzyskanie rzetelnej informacji graniczy z cudem. Brak kompetentnej obsługi, wszystkiego trzeba się dopytywać, a pracownicy odpowiadają zależnie od swojego nastroju (czyli zwykle kiepsko).
Jakość obsługi to dramat, życzę Sopocianom, by pojawiła się konkurencja, która pokaże jak wygląda PRAWDZIWA obsługa Klienta, a nie tylko odrzucanie i nastawienie typu "nie da się".
Kontakt telefoniczny z biurem i załatwianie spraw mailowo szybko i skutecznie, aczkolwiek Pani pracujaca w kontenerze biurowym zaraz po lewej stronie od wjazdu powinna zostac wyslana na przymusowy urlop aby wypoczela i wrocil na jej twarz uśmiech. Praca nie musi byc karą. Szczery usmiech, pomocna odpowiedz bez przekąsu czy tez ludzka zyczliwosc jest potrzebna szczegolnie gdy ktos ma kontakt z klientem :)