Dolfi 1920 Sp. z o.o.

10 ocen
Sylwia Magdalena Moskal
09 czerwiec 2023 23:51
Fatalne. Nigdy nie powierzaj reklamacji tej firmie 4 miesiące od lądowania a sprawa dalej nie załatwiona.

Tanie triki na jakie musicie się przygotować to:

- zniżka do własnego sklepu z zawyżonymi cenami - pod pozorem dania Tobie wyboru bagażu (ceny po obniżce wyższe niż na stronie producentów czyli po prostu kup sobie walizkę u nich i przepłać).

- dostarczenie bagażu bez uzgodnienia - totalnie innego niż reklamowany (z nienacka wysłali mi walizkę dopiero gdy przyszła okazała się S nie M i jakiejś nieznanej firmy)

- milczenie - wiele tygodni nie odpowiadali na moje maile.

- brak odpowiedzi na proste pytania - poprosiłam o informacje na temat producenta zaproponowanej walizki - odpowiedzi na to pytanie nie dostałam, a sama też nie mogę znaleźć.

- teraz zgłosiłam, że już nie chcę kontynuować reklamacji u nich. Oczywiście cisza.
pokaż więcej...
Tomek Kmita
09 czerwiec 2023 13:40
Od kilku miesięcy czekam na zwrot pieniędzy za uszkodzony bagaż, dotyczy to lotu w lutym'23, początkowo personel reagował i wszystko zostało uzgodnione, ponieważ od ponad 2 miesięcy nie ma odpowiedzi - nic, brak zwrotu pieniędzy, brak e-maila. Wygląda na to, że nie dbają o swoją reputację, ale jednocześnie szkodzą reputacji Lufthansy.
pokaż więcej...
Kamil Sitarz
09 czerwiec 2023 12:46
Firma - ogólnie w mojej opinii działa lekceważąco.

Bardzo długi czas oczekiwania na reakcje z ich strony - czekałem około 10 dni.

W tym czasie zdążyłem sam naprawić uszkodzona walizkę.

Odradzam współpracę z tą firmą jeżeli zależy czy na szybkim działaniu.
pokaż więcej...
Piotrek Wardęcki
06 czerwiec 2023 19:19
Walizka doszla i wszystko z nia w porzadku. Czas oczekiwania / strona internetowa jak i kontakt to tragedia. Na wszystko trzeba czekac około 3 miesiące. O telefonie do tej firmy to można zapomnieć. Jedyne co zostaje to maile. Ogólnie jak podszlifuja kontakt z klientem i zaczną odbierać telefon / czytać maile to będzie dobrze
pokaż więcej...
Anna T
03 czerwiec 2023 08:20
Bardzo dobry kontakt , obsługa mojej sprawy przebiegła bez zastrzeżeń . Dostałam nową dużą walizkę i dodatkowo rabat 40% na następne zakupy
pokaż więcej...
Natalia Piasecka
11 styczeń 2023 09:24
Mój bagaż został uszkodzony podczas podróży powrotnej z wakacji. Na lotnisku otrzymałam raport PIR i zostałam przekierowana do dolfi1920. Kontakt z tą firmą to jakiś nieśmieszny żart!! Sprawę zgłosiłam na początku grudnia, a ja nadal pozostaje bez odpowiedzi. Mega minus dla LOTu za współpracę z tak nierzetelną firmą. Walizka kompletnie zniszczona, nie nadaje się do użytku, ale oni jak widać mają czas lub liczą, że klient sam się zniechęci i zrezygnuje.
pokaż więcej...
Piotr Król
13 grudzień 2022 10:38
Dostałem voucher do wykorzystania w ich sklepie ...tylko że do wyboru są walizki małe rozmiar s lub l ale oczywiście za dopłatą ...chciałbym dostać odszkodowanie w formie przelewu i kupić sobie taką jaką miałem .
pokaż więcej...
Violetta Melon
23 listopad 2022 08:57
Przewoźnik po uszkodzeniu bagażu skierował mnie do firmy Dolfi. Firma nie odpowiada na wysłane maile. Infolinia cały czas zajęta. W końcu zrezygnowana wybrałam byle jaka walizkę, następnie po 2 tygodniach oczekiwania wiadomość że w związku z epidemia COVID-19 wysłanie walizki się przedłuży (listopad 2022). 2 dni temu kolejny mail o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i że przysługuje mi nowy bagaż - po poprzednim zamówieniu brak jakiejkolwiek śladu. Czy zawsze tak przebiega u państwa proces reklamacji walizki? Anulowanie wykonanych zamówień aż w końcu poszkodowany rezygnuje i kupon na nową walizkę przepada?
pokaż więcej...
Artur Meier
01 październik 2022 13:10
Do firmy zostałem przekierowany przez PLL LOT w trakcie podróży delegacyjnej mój bagaż został zniszczony reklamację składałem online podczas drogi do hotelu przez co PLL LOT nie uwzględniły mojej reklamacji ale w drodze wyjątku przekierowali mnie do Dolfi1920 Sp. Zo. o. za co bardzo dziękuję. Po przedstawieniu całej sytuacji i wypełnieniu niezbędnych informacji w ciągu kilku dni dostałem informację o tym że moja sprawa zostaw rozpatrzona pozytywnie dostałem voucher do wykorzystanie przez stronę Dolfi1920 wybrałem walizkę bez żadnych dopłat mogłem wybrać droższą ale musiał bym dopłacić kwestia gustu. Nowa walizka dotarła w 2-3 dni od momentu zamówienia. Jestem bardzo zadowolony z profesjonalnego podejścia do sprawy oby więcej takich firm. Polecam
pokaż więcej...
Jakub Wąsak
13 kwiecień 2022 10:14
Otrzymana od Dolfi1920 (na skutek wymiany po uszkodzeniu przez przewoźnika) walizka po drugim użyciu uległa rozerwaniu na szwie co świadczy o niskiej jakości produktu. Próbując zareklamować ją w Dolfi1920 zgłoszenie zostało odrzucone gdyż zrzucono winę na przewoźnika. Co ciekawe próbując zgłosić uszkodzenie na lotnisku bezpośrednio po odbiorze bagażu usłyszałem, że pęknięcie na szwie nie może zostać przyjęte gdyż to nie wina przewoźnika a producenta walizki i powinienem zgłosić ją do naprawy gwarancyjnej. Także z każdej strony spychologia klienta.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Dolfi 1920 Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Dolfi 1920 Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości