Fatalne. Nigdy nie powierzaj reklamacji tej firmie 4 miesiące od lądowania a sprawa dalej nie załatwiona.
Tanie triki na jakie musicie się przygotować to:
- zniżka do własnego sklepu z zawyżonymi cenami - pod pozorem dania Tobie wyboru bagażu (ceny po obniżce wyższe niż na stronie producentów czyli po prostu kup sobie walizkę u nich i przepłać).
- dostarczenie bagażu bez uzgodnienia - totalnie innego niż reklamowany (z nienacka wysłali mi walizkę dopiero gdy przyszła okazała się S nie M i jakiejś nieznanej firmy)
- milczenie - wiele tygodni nie odpowiadali na moje maile.
- brak odpowiedzi na proste pytania - poprosiłam o informacje na temat producenta zaproponowanej walizki - odpowiedzi na to pytanie nie dostałam, a sama też nie mogę znaleźć.
- teraz zgłosiłam, że już nie chcę kontynuować reklamacji u nich. Oczywiście cisza.
Od kilku miesięcy czekam na zwrot pieniędzy za uszkodzony bagaż, dotyczy to lotu w lutym'23, początkowo personel reagował i wszystko zostało uzgodnione, ponieważ od ponad 2 miesięcy nie ma odpowiedzi - nic, brak zwrotu pieniędzy, brak e-maila. Wygląda na to, że nie dbają o swoją reputację, ale jednocześnie szkodzą reputacji Lufthansy.
Walizka doszla i wszystko z nia w porzadku. Czas oczekiwania / strona internetowa jak i kontakt to tragedia. Na wszystko trzeba czekac około 3 miesiące. O telefonie do tej firmy to można zapomnieć. Jedyne co zostaje to maile. Ogólnie jak podszlifuja kontakt z klientem i zaczną odbierać telefon / czytać maile to będzie dobrze
Mój bagaż został uszkodzony podczas podróży powrotnej z wakacji. Na lotnisku otrzymałam raport PIR i zostałam przekierowana do dolfi1920. Kontakt z tą firmą to jakiś nieśmieszny żart!! Sprawę zgłosiłam na początku grudnia, a ja nadal pozostaje bez odpowiedzi. Mega minus dla LOTu za współpracę z tak nierzetelną firmą. Walizka kompletnie zniszczona, nie nadaje się do użytku, ale oni jak widać mają czas lub liczą, że klient sam się zniechęci i zrezygnuje.
Dostałem voucher do wykorzystania w ich sklepie ...tylko że do wyboru są walizki małe rozmiar s lub l ale oczywiście za dopłatą ...chciałbym dostać odszkodowanie w formie przelewu i kupić sobie taką jaką miałem .
Przewoźnik po uszkodzeniu bagażu skierował mnie do firmy Dolfi. Firma nie odpowiada na wysłane maile. Infolinia cały czas zajęta. W końcu zrezygnowana wybrałam byle jaka walizkę, następnie po 2 tygodniach oczekiwania wiadomość że w związku z epidemia COVID-19 wysłanie walizki się przedłuży (listopad 2022). 2 dni temu kolejny mail o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji i że przysługuje mi nowy bagaż - po poprzednim zamówieniu brak jakiejkolwiek śladu. Czy zawsze tak przebiega u państwa proces reklamacji walizki? Anulowanie wykonanych zamówień aż w końcu poszkodowany rezygnuje i kupon na nową walizkę przepada?
Do firmy zostałem przekierowany przez PLL LOT w trakcie podróży delegacyjnej mój bagaż został zniszczony reklamację składałem online podczas drogi do hotelu przez co PLL LOT nie uwzględniły mojej reklamacji ale w drodze wyjątku przekierowali mnie do Dolfi1920 Sp. Zo. o. za co bardzo dziękuję. Po przedstawieniu całej sytuacji i wypełnieniu niezbędnych informacji w ciągu kilku dni dostałem informację o tym że moja sprawa zostaw rozpatrzona pozytywnie dostałem voucher do wykorzystanie przez stronę Dolfi1920 wybrałem walizkę bez żadnych dopłat mogłem wybrać droższą ale musiał bym dopłacić kwestia gustu. Nowa walizka dotarła w 2-3 dni od momentu zamówienia. Jestem bardzo zadowolony z profesjonalnego podejścia do sprawy oby więcej takich firm. Polecam
Otrzymana od Dolfi1920 (na skutek wymiany po uszkodzeniu przez przewoźnika) walizka po drugim użyciu uległa rozerwaniu na szwie co świadczy o niskiej jakości produktu. Próbując zareklamować ją w Dolfi1920 zgłoszenie zostało odrzucone gdyż zrzucono winę na przewoźnika. Co ciekawe próbując zgłosić uszkodzenie na lotnisku bezpośrednio po odbiorze bagażu usłyszałem, że pęknięcie na szwie nie może zostać przyjęte gdyż to nie wina przewoźnika a producenta walizki i powinienem zgłosić ją do naprawy gwarancyjnej. Także z każdej strony spychologia klienta.