Nie polecam aplikowania do tej firmy.Ja to niestety zrobiłem. Przyjmują tylko Ukraińców. Pani , z którą rozmawiałem (Ukrainka) miała mnie poinformować czy mnie przyjmuje, czy nie. Obiecywała, że wszystkim odpowiada i cisza. Zadzwoniłem do firmy , odebrała pani Ukrainka z informacją że już oferta nieaktualna.
Nie polecam dzieci jezdzal po zamknietym pumptracku a jak ochrona przyjedza to dzieci uciekaja a jak odjezdza to dzieci wracaja. Przyjazd trwa im 30minut. Pani z megafonu puszcza odglosy syren strażackich i przeklina do dzieci. Nie pozdrawiam serdecznie
Miałem zaszczyt pracować w tej firmie ochronnej przez ponad rok! Dobrze zorganizowana struktura, dobre traktowanie pracowników, począwszy od selekcji kandydatów w dziale HR, zapewnienie materiałowe (umundurowanie, środki ochrony) i kończąc na najważniejszym dla zatrudnionego pracownika - wynagrodzeniu! Wszystko w pełnym zakresie i na czas! Atmosfera w zespole, zwłaszcza na obiektach ochronnych, jest prawie rodzinna. Każdy wie, co robić i kto za co odpowiada. Kierownictwo traktuje podwładnych surowo (w ramach wymagań dotyczących obowiązków zgodnie z uprawnieniami), ale sprawiedliwie. Czasami występują zwiększone wymagania dotyczące obowiązków i zasad zachowania ochroniarzy, ale zależy to bardziej od zlecających usługi ochronne! Na przykład - LG! Bardzo duże przedsiębiorstwo, które ma swój wewnętrzny dział bezpieczeństwa, który osobiście przeprowadzają rozmowy kwalifikacyjne i monitorują, kontrolują wszystkich. Dlatego na tak duże obiekty zawsze potrzebni są pracownicy ochrony.
Życzę firmie Delta sukcesów i dobrych klientów! A także rozwoju, zwłaszcza w innowacyjnych obszarach - monitoringu wideo, automatyzacji i sygnalizacji.
Najważniejsze - bezpieczeństwo i ludzie, którzy je zapewniają!