Użytkuje kocioł już od 12 lat i działa bez zarzutów. Super produkty, jakość pierwsza klasa. Przy wymianie na nowe urządzenie nie biorę pod uwagę innego producenta.
Profesjonalizm i zaangażowanie oraz determinacja do osiągnięcia celów sprzedażowych całego zespołu godne podziwu. Szczególne wyróżnienie dla handlowca stacjonarnego Mileny Bęben, reginanego Rafała Kamizeli oraz Artura Cymerys.
Od marca 2024 r mam problem z kotłem elektrycznym. Serwis był raz, problem nie ustąpił, wezwany serwis drugi raz i zero kontaktu. Przy kontakcie ponownym z serwisem Defro dostałem odpowiedź od pracownika, że "jego nie interesuje, że mam zimno w domu, bo przekazali sprawę do firmy TECH i stawiam go w bardzo niekomfortowej sytuacji dzwoniąc do serwisu defro". Firma TECH broni się oczekiwaniem na kontakt ze strony firmy Defro, a firma Defro twierdzi, że nie było kontaktu z firmy TECH. Jedni zrzucają na drugich, a klient końcowy ma 12° w domu i brak ogrzewania
Witam wymiana kopciucha na piec na pellet przebiegła jak najbardziej pozytywnie. Panowie przyszli , zamontowali piec następnie hydraulik zrobił co trzeba i to jest profesjonalizm oraz piec i zbiornik CWU oraz grupy pompowe na najwyższym poziomie jakości i do tego specjaliści z DEFRO wytłumaczyli i nauczyli obsługiwać sterownik pieca. Polecam również Pana Mateusza Kołodzieja który koordynował inwestycje na zasadach prefinansowania. Polecam tę firmę i Pana Mateusza gdyż jestem bardzo zadowolony i polecę tę firmę innym użytkownikom starych kotłów. Teraz w kotłowni jest o niebo czyściej. Pozdrawiam.
Jak czytam komentarze to większości negatywnych komentarzy dałoby się uniknąć gdyby w firmie był dział kontroli jakości. U mnie rura doprowadzająca powietrze do pieca trzyma się na jedbym glucie pasty uszczelniającej bo ten co to uszczelniał nie trafił w łączenie i poleciał obok.