Użytkuje kocioł już od 12 lat i działa bez zarzutów. Super produkty, jakość pierwsza klasa. Przy wymianie na nowe urządzenie nie biorę pod uwagę innego producenta.
Profesjonalizm i zaangażowanie oraz determinacja do osiągnięcia celów sprzedażowych całego zespołu godne podziwu. Szczególne wyróżnienie dla handlowca stacjonarnego Mileny Bęben, reginanego Rafała Kamizeli oraz Artura Cymerys.
Od marca 2024 r mam problem z kotłem elektrycznym. Serwis był raz, problem nie ustąpił, wezwany serwis drugi raz i zero kontaktu. Przy kontakcie ponownym z serwisem Defro dostałem odpowiedź od pracownika, że "jego nie interesuje, że mam zimno w domu, bo przekazali sprawę do firmy TECH i stawiam go w bardzo niekomfortowej sytuacji dzwoniąc do serwisu defro". Firma TECH broni się oczekiwaniem na kontakt ze strony firmy Defro, a firma Defro twierdzi, że nie było kontaktu z firmy TECH. Jedni zrzucają na drugich, a klient końcowy ma 12° w domu i brak ogrzewania
Witam wymiana kopciucha na piec na pellet przebiegła jak najbardziej pozytywnie. Panowie przyszli , zamontowali piec następnie hydraulik zrobił co trzeba i to jest profesjonalizm oraz piec i zbiornik CWU oraz grupy pompowe na najwyższym poziomie jakości i do tego specjaliści z DEFRO wytłumaczyli i nauczyli obsługiwać sterownik pieca. Polecam również Pana Mateusza Kołodzieja który koordynował inwestycje na zasadach prefinansowania. Polecam tę firmę i Pana Mateusza gdyż jestem bardzo zadowolony i polecę tę firmę innym użytkownikom starych kotłów. Teraz w kotłowni jest o niebo czyściej. Pozdrawiam.
Jak czytam komentarze to większości negatywnych komentarzy dałoby się uniknąć gdyby w firmie był dział kontroli jakości. U mnie rura doprowadzająca powietrze do pieca trzyma się na jedbym glucie pasty uszczelniającej bo ten co to uszczelniał nie trafił w łączenie i poleciał obok.
Mam stąd piec nie wiem czemu ludzie tak narzekają na tą firmę. Już 6 rok od montażu minął i jest wszystko ok. Fachowca też mi polecili dobrego pozdrawiam Pawła. Polecam tą firmę każdemu kto szuka dobrego pieca w rozsądnej cenie. Nie mam pojęcia kto pisze te negatywne opinie o tej firmie ale co do jakości pieców nie ma się do czego przyczepić. Narzekają ludzie na pracę w tym defro ale zawsze można się przecież zwolnić tylko że do tego trzeba mieć trochę odwagi.
Jestem w posiadaniu od roku rekuperatora Defro DRX 400 V. Zaczęły się kłopoty z pracą rekuperatora. Po zgłoszeniu usterki do firmy Defro otrzymaliśmy informację, że musimy pozmieniać ustawienia i powysyłać zdjęcia pracy urządzenia na każdych innych parametrach.(Ok 12zdjęć) Tydzień czasu nikt się nawet nie skontaktował w tej sprawie. Po ponagleniach otrzymaliśmy informację że potrzeba jest jeszcze rozebrania czerpni, wyrzutni nawiewu i wyciągów w celu zbadania przyczyny nieprawidłowej pracy. Dodam iż było to zaizolowane wełną jak i skręcone i sklejone. Brak efektu spowodował iż zadzwonił Pan Wojciech z instrukcją przez telefon żeby pozmieniać kolejne ustawienia i wysłać zdjęcia pracy rekuperatora jak i filtrów. Nie przyniosło to efektów. Pan Wojciech robiąc z Nas ludzi niedouczonuch sugerował iż przyczyna może być w filtrach i na pytanie kiedy możemy spodzoewać sie serwisu odpowiedział że on dopiero dnia poprzedniego dostał zgłoszenie. Gdzie zgłoszenie było już tydzień wcześniej. I stwierdził że można śmiało sobie poskręcać wszystkierury i włączyć na 1 bieg i nic mu nie będzie. Na przyszłość zachęcam Pana Wojciecha do mówienia prawdy przynajmniej a nie robienia z ludzi kretynów odnośnie zgłoszenia. Ta teleporada była słaba.
Uratowało sytuację to że chociaż serwisant ktöry był punktualnie na miejscu znalazł przyczynę jak i wytłumaczył wszystko jak użytkować.
Dlatego opinia ta jest tak słaba ze wzglédu na taką teleporadę gdzie z całym bałaganem zostaliśmy sami. Zachęcam do przeszkolenia odpowiednich ludzi na odpowiednie stanowiska.
Kupiłam kominek waszej firmy jednak szyba musiala zostac wymieniona przez ryse która była niezauważalna przy montażu. Firma godna polecenia szybka reakcja ze strony firmy i bezproblemowy kontakt. POLECAM :) POZDRAWIAM SERDECZNIE.