Od początku: piszę opinię na gorąco, we wtorek. W zeszły piątek zaobserwowałem empirycznie iż kończą się klocki przednie w aucie leasingowanym od Arval. Serwisy tej marki auta podają terminy na za 2 tygodnie. Tymczasem szykuje mi się wyjazd służbowy w Polskę już w następny czwartek. I w perspektywie mam że zawalę ważny wyjazd. Około 18 (PIĄTEK!!!) telefonuję pod numer z listy leasingodawcy. Tak, zatelefonowałem do Karczewa. Nikt nie odbiera (później dociera do mnie że to po godzinach pracy!). Ok, mijają 2 minuty i mam na telefonie rozmowę z nieznanego nr komórkowego. I stwierdzenie: pan telefonował więc oddzwaniam. Wbiło mnie w fotel!!! Oddzwania pan Karol z zapytaniem w czym może pomóc!??!!! Po pracy??? Na przekierowaniu telefonu?!!!!
Wyjaśniam w czym problem i słyszę: ok, pomogę, tylko proszę podać nr rej i przebieg (na SMS) i że oddzwoni do mnie w poniedziałek z terminem wizyty. W poniedziałek rano (!) zgodnie z obietnicą telefon ze stwierdzeniem: zapraszam jutro "next day", na wtorek (to było na dzisiaj!!!!) na określoną godzinę. Jadę. Stres, ale lekki: czy zrobią to "na biegu"???? No i.... w przewidywaniu są oni znakomici!!!! Skoro klocki przód to może także i tarcze będą robione. Tak!!! Przewidzieli i taką możliwość i zgłosili to do leasingu że będzie możliwa taka akcja. Czyli przygotowani na maksimum. Części też przygotowane. I teraz najlepsze: po 2 godzinach wyjeżdżam autem po wymianie tarcz i klocków i auto jest umyte!!!! Warto było przyjechać z Mokotowa do Karczewa do TAKIEGO SERWISU!!!!!!!!!!!!!!!
I zaprawdy powiadam Wam: ja TAM jeszcze wrócę!!!!!!!!!!!!!
Polecam ten serwis! Podejście do klienta (byłem świadkiem rozmowy odnośnie szkody komunikacyjnej ale nie podsłuchiwałem!!!!) poziom: MASTER +++++!!!!
Piszę z pamięci: proszę pani, ma pani taką a nie inną opcję polisy ubezpieczenia więc są takie możliwości zadziałania w zaistniałej sytuacji. Proszę aby się pani na spokojnie zastanowiła, przemyślała i ewentualnie dopiero wtedy podjęła decyzję. Proszę przemyśleć na spokojnie. Zawsze może pani do nas wrócić i wtedy zadziałamy, pomożemy.
Empatia minimum 100%
Moja satysfakcja z obsługi: poziom maksymalny!!!
I wracam do pierwszego stwierdzenia iż 5 gwiazdek to za mało:
dla mnie to 10 na 10!!!
Pozdrawiam "ziomków" - były józefosłowianin od 26 lat po drugiej stronie Wisły....
Mogę użyć jednego słowa : REWELACJA !!!. Zdałem się na rekomendacje mojego znajomego i wstawiłem do tego warsztatu moje auto : biała Kia Optima po zderzeniu z sarną . Uszkodzony prawy bok auta. Warsztat załatwił wszystkie procedury z firmą ubezpieczeniową i bezgotówkowo w 100 % naprawił auto.. śladu po wypadku nie ma, tylko nieprzyjemne wspomnienia ( sarna na szczęście nie zginęła :-). Pozdrawiam Pracowników i dziękuję na obsługę. Mirek
Kolor naprawianego zderzaka różni się odcieniem od pozostałych elementów karoserii. Pan, który oglądał samochód przyznał mi rację i tłumaczył, że najprawdopodobniej
z racji małego zarysowania znajdującego się z tyłu został polakierowany tylko ten fragment, zostało zrobione cieniowanie, a boki zderzaka nie były lakierowane.
Nie jestem w stanie stwierdzić czy odcień zderzak był inny już wcześniej, bo samochód był kupiony niedługo przed stłuczką, mocno przybrudzony, a z racji zakupu od znajomej osoby nie sprawdzałam stanu lakieru bardzo szczegółowo.
Jednak zakładając, że rzeczywiście odcień już wcześniej się różnił to w takim razie naprawa została wykonana na zasadzie zrobienia niezbędnego minimum. Zderzak został doprowadzony
do stanu sprzed stłuczki, więc teoretycznie wszystko okej.
Ale czy efekt naprawy jest satysfakcjonujący i poleciłabym ten zakład? Nie. Od profesjonalnego zakładu z wieloma dobrymi opiniami oczekiwałam lepszej jakości usługi. Dobry fachowiec powinien zaważyć różnicę w odcieniu i polakierować tak, żeby całość wyglądała dobrze, a nie powielać błąd.
Bardzo porządna firma.POLECAM SERDECZNIE. Wszystko wytłumaczą,załatwią papiery nic człowieka nie interesuje z załatwieniem szkody,bardzo miła obsługa. Skorzystałem z serwisu trzeci raz i na pewno będę korzystać z usług.DZIĘKI ZA NAPRAWĘ SAMOCHODU.